Hey iedereen!

Mijn leraar op school heeft gevraagd of ik een website voor hem in elkaar wil zetten. Het is voor zijn kookclubje en hij wil dat iedereen daar recepten etc. op kan zetten. Ik moet er nog achterkomen wat hij precies wil (want hij weet dus echt niks van websites) maar hij vraag nu dus wat ik ervoor wil hebben. Ik heb alleen geen idee wat ik voor een website moet vragen! Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.

Groetjes,
Lotte
Is dat zo? Daar krijg je tog geen boete voor? xD
Bullshit, gilden ze bij mij op school destijds ook. Loze dreigementen, het zijn JE EIGEN boeken, hebben ze geen zeggenschap over. En als het niet jou boeken zijn, hadden ze er zelf een kaft om moeten gooien als ze er zo op gesteld zijn...
wes schreef op 15.08.2007 11:06
Bullshit, gilden ze bij mij op school destijds ook. Loze dreigementen, het zijn JE EIGEN boeken, hebben ze geen zeggenschap over. En als het niet jou boeken zijn, hadden ze er zelf een kaft om moeten gooien als ze er zo op gesteld zijn...

Krijgen jullie er dan ook een boete voor? En laten we even ontopic gaan!
wes schreef op 15.08.2007 10:48
Kaften is zo overrated. Nooit gedaan :)

ROFL kaften is chill.. gewoon laptop ernaast, filmpje aanzetten, heb je in een halve middag gekaft.. Ik ken dr geld voor gaan vragen xD

Maargoed.. ontopic maar weer?
HarmW schreef op 15.08.2007 10:23
Ja is wel een mooie site. Alleen ze heeft met include een foutje gemaakt. Ze heeft ''index.php?pag=leden.php'' maar het moet ''index.php?pag=leden'' zijn.

En verder een mooie site Lotte! Ik zou er 75 euro voor vragen. En als je juf/meester er niks voor wil geven dan vraag je hogere cijfers.

Nu ja.. on topic werd de vraag al beantwoord :-)
Johan schreef op 15.08.2007 11:33
[quote='wes schreef op 15.08.2007 10:48']Kaften is zo overrated. Nooit gedaan :)

ROFL kaften is chill.. gewoon laptop ernaast, filmpje aanzetten, heb je in een halve middag gekaft.. Ik ken dr geld voor gaan vragen xD

Maargoed.. ontopic maar weer?[/quote]

Ja. Wel slim idee om voor anderen te gaan kaften en dan geld er voor te gaan vragen.

Reageren