Hey iedereen!

Mijn leraar op school heeft gevraagd of ik een website voor hem in elkaar wil zetten. Het is voor zijn kookclubje en hij wil dat iedereen daar recepten etc. op kan zetten. Ik moet er nog achterkomen wat hij precies wil (want hij weet dus echt niks van websites) maar hij vraag nu dus wat ik ervoor wil hebben. Ik heb alleen geen idee wat ik voor een website moet vragen! Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.

Groetjes,
Lotte
Hahaha. Maar je kan de website tog wel afkrijgen in de vakantie?
hehe :)

Maar weet je nou al prijs..?? Volgens mij lopen de meningen hier erg uiteen..

Ik zou gewoon een leuk symbolisch bedragje vragen (tussen de 25 en 50 euro ofzo).. Als je daar gewoon een leuke site voor neerzet heb jij weer wat geld, en is je leraar blabla ook weer blij.. En omdat het (denk ik) voor hem niet aan de superdure kant is, en de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed kan je eventueel ook nog aanbevolen worden bij andere leraren of vrienden/kennisen/familie enzovoort. Waardoor jij nog meer klanten krijgt.. En nog meer centjes.. En nog beter wordt.. En dan kan je naderhand wat meer geld gaan vragen..
Dus..
HarmW schreef op 15.08.2007 10:44
Hahaha. Maar je kan de website tog wel afkrijgen in de vakantie?

Schat, ik heb nog maar 6 dagen vakantie. Donderdag ben ik weg, vrijdag moet ik boeken halen en de hele dag gaan kaften. Dat zijn dus 4 dagen...
Lukt me never nooit, heb ik ook helemaal geen zin in :-P Ik heb helemaal geen pit om nog wat in elkaar te flansen ;-)
Kaften is zo overrated. Nooit gedaan :)
Johan. Daar heb je gelijk in :)
wes schreef op 15.08.2007 10:48
Kaften is zo overrated. Nooit gedaan :)

Ik heb niet voor niets kaftpapier gekocht ;-)
(eigenlijk was het cadeaupapier, dat zag er leuker uit. Dan is het nut van kaftpapier ook weer verdwenen)
nuja, mss kan je snel nog een opensource systeem aan de praat krijgen in 4 dagen ? :-)
Vergeet dat kaften maar
kadopapier als kaft, kan je net zogoed niet kaften. en waarom zou je kaften in the first place....
Ik heb nog nooit gekaft. Ik weet ook niet wat het verschil is?
wes schreef op 15.08.2007 10:54
kadopapier als kaft, kan je net zogoed niet kaften. en waarom zou je kaften in the first place....

Aangezien wij anders en boete krijgen op school als je het niet doet. En daar heb ik niet zo'n zin in.

Reageren