Hey iedereen!

Mijn leraar op school heeft gevraagd of ik een website voor hem in elkaar wil zetten. Het is voor zijn kookclubje en hij wil dat iedereen daar recepten etc. op kan zetten. Ik moet er nog achterkomen wat hij precies wil (want hij weet dus echt niks van websites) maar hij vraag nu dus wat ik ervoor wil hebben. Ik heb alleen geen idee wat ik voor een website moet vragen! Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.

Groetjes,
Lotte
Zucht Erikje, Lotte verdient minimaal 200 per uur... ;-)

Dit heeft Lotte ondertussen:
http://www.cocuve.nl.tt/

Volgens mij is de site eerst anders geweest, dus ze maakt een nieuwe denk ik. Zo kom ik ook wel aan die 5000 die Erik zei :-)
Hmm, die website is een beetje langzaam :P Ziet er wel leuk uit verder :)
Ja is wel een mooie site. Alleen ze heeft met include een foutje gemaakt. Ze heeft ''index.php?pag=leden.php'' maar het moet ''index.php?pag=leden'' zijn.

En verder een mooie site Lotte! Ik zou er 75 euro voor vragen. En als je juf/meester er niks voor wil geven dan vraag je hogere cijfers.
@Herjan,

Is dat zo? Hier draait ie gewoon goed hoor. En kan ook aan .nl.tt liggen.
Server draait namelijk lekker snel =)
HarmW schreef op 15.08.2007 10:23
Ja is wel een mooie site. Alleen ze heeft met include een foutje gemaakt. Ze heeft ''index.php?pag=leden.php'' maar het moet ''index.php?pag=leden'' zijn.

En verder een mooie site Lotte! Ik zou er 75 euro voor vragen. En als je juf/meester er niks voor wil geven dan vraag je hogere cijfers.

Helaas heb ik die leraar volgend jaar niet meer ;-)

Alhoewel, ik kan alleen maar blij zijn dat ik geen verzorging meer heb xD

Verder heb ik het deze vakantie een beetje laten liggen, dus moet ik een goede smoes bedenken waarom het nog niet af is xD
Nee, je band was lek, je had tegenwind, de wekker deed het niet, en de brug stond open maar wilde niet meer dicht. Wat een pechdagvakantie...
[edit]Dubbelpost :S[/edit]
Hahahaha.

Je kan tog ook gewoon eerlijk zijn? Of je zegt dat je er niet zoveel tijd voor had. Ik wil je anders ook wel helpen!
Herjan schreef op 15.08.2007 10:36
Nee, je band was lek, je had tegenwind, de wekker deed het niet, en de brug stond open maar wilde niet meer dicht. Wat een pechdagvakantie...

Dubbelpost xD

Eeeh... eerst 3 weken op vakantie geweest (waren maar 10 dagen xD) daarna heel druk gehad enzo.

Hopelijk kom ik heb niet heel snel tegen op school ;-)

Reageren