Ik had dus net een leuk probleempje met een oude pc die ik voor de grap helemaal uit elkaar had gehaald en weer in elkaar gezet heb. Toen ik na het in elkaar zetten de stroom kabel in de voeding plugde schoten de vonken uit de voeding =P ik trok snel de stekker eruit maargoed het stok wel =P even later de pc weer uit elkaar geschroefd en raad eens... niets te zien... geen geblakerde onderdelen... ik vermoed dus dat de voeding aan z'n einde is, maar ik wil graag weten wat ik fout kan hebben gedaan, zodat het niet weer gebeurd. Het enige wat ik kan bedenke (is niet echt logisch) is dat de stroomkabel van de HD los zat...
@webmakerij.

Ik ben het helemaal met Kasper eens. Wat is dat nou voor onzin??
Dat slaat toch helemaal nergens op wat jij adviseert?

Klaasjan
Webmakerij schreef op 17.02.2007 22:21
Als je slim bent loop je even op school langs het natuurkunde lokaal en jat een aantal 'dure' dingetjes; b.v. zoon mooi schakelaartje waarmee je heel snel de spanning er weer afhaalt (kastje van elektro magnetisme proeven) of een extra stoppen set.

Nu ik het op deze nuchterre morgen weer eens nalees moet ik jullie gelijk geven dat het woordje jat idd niet echt netjes goed geplaatst en juist is.
In dit geval moet jat dus worden opgevat als vriendelijk vragen.
Ik had al de indruk dat op het moment dat je dat schreef je enigzins beinvloed was door "andere substanties"
Bizar... om tien voor half 11 's avonds al onder invloed... Dan heb je nog een paar uur te gaan.. :)

Elwin
Vroeg begonnen en ook vroeg geëindigd en vandaag ook vroeg wakker.

Maar nog even verder ontopic. Als je een nieuw voeding nodig hebt kan je soms beter gewoon even een nieuwe tweedehands pc op marktplaats zoeken.
En dan onderdelen overzetten.
Webmakerij schreef op 18.02.2007 12:31
....een nieuwe tweedehands pc.......

Weet je zeker dat je alweer nuchter bent???
;)

Reageren