Aanstaande zondag is het 4e PHPHulp uitje. We verzamelen om 13:00 u op Utrecht Centraal bij Swirls. Als je meer informatie wilt kun je nog even hier kijken.
Volgens Terence ben ik niet welkom omdat er SCHIJNBAAR klachten over mij zijn geweest wegen mensen uitschelden via PM/Forum berichten waar weet ik niet wat ik wel weet dat ik uit me dak ben gegeaan tegen robin maar datr heefd hij zelf zo voor elkaar gekregen .. :S en daarom mag ik dus niuet komen volgens terence nouja ik kom nu toch al niet meer heb nu geen geld meer voor trein aartje dusja leuk gedaan mensen @ phphulp ;) toppie
Ga nu niet iemand anders de schuld geven, ik kan je zo een topic geven waar jou tallgebruik niet zo netjes is tegenover Robin.
Toch kan het je niet verboden worden om te komen dus dat mag je helemaal zelf weten....
Maar ga alsjeblieft niet het slachtoffer spelen want er is bij ons toch iets meer over jou bekend als dat anderen weten!
Dit is het laatste wat ik er over wil zeggen en gelieve ook geen discussie starten hierover in dit topic. Voor klachten / vragen kan je mij een PM sturen.
Hoewel mijn naam wel op de website van Terence staat, ben ik er helaas niet bij :(
Ik moet om 3 uur beginnen op mijn werk wat ook in Utrecht is.
Misschien dat ik eventjes bij de Swirl op jullie kom wachten maar ik zal niet mee de stad in gaan.
Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier morgen :)