iedereen heb me wel eens gezien ergens op een topicje of tutje ofzo maar ik had een vraag over gehandicapt zijn:
heb jullie een handicapt of kennen jullie iemand die gehandicapt is of iets? ben ik naar benieuwd of wat is jullie mening kunnen gehandicapte mensen of kinderen scripten iets dergelijks
Ja klopt inderdaad, maar ook ik leer er mee leven :)
Op een gegeven moment weet je niet beter (en op een ander moment kun je jezelf wel afmaken, maar dat komt niet vaak voor als het goed is :P)
Ik ben gewoon perfectionistisch en dat opzich is al een probleem =P
Ik kan namelijk geen enkele (spreek =P)taal behalve Engels... (geboren en getogen Nederlander)
Ik wordt dus zwaar depressief als ik bijv. Duits zit te leren...
Ach ja... Luke heeft wel gelijk... niemand is perfect... hoe slim je ook bent, er zal altijd wel een keerzijde aanzitten etc.
?
Onbekende gebruiker
07-03-2007 19:44
hoezo afmaken je bent op aarde gezonden om je doel te bereiken zoals de yoghurt als die op de grond valt is het zonde
Ik ben gewoon perfectionistisch en dat opzich is al een probleem =P
Ik kan namelijk geen enkele (spreek =P)taal behalve Engels... (geboren en getogen Nederlander)
Ik wordt dus zwaar depressief als ik bijv. Duits zit te leren...
Ach ja... Luke heeft wel gelijk... niemand is perfect... hoe slim je ook bent, er zal altijd wel een keerzijde aanzitten etc.
Komt me bekend voor. :)
Engels en Nederlands, geen probleem, maar dat komt omdat ik vanaf mijn allereerste levens dag al met Nederlands (zoals de meeste) in aanraking kwam en vanaf mijn vierde met Engels, dus dat is niet zo'n probleem.
Maar Frans en Duits...
Ach daar hebben we het maar niet over ;)
@Alex
Zo zie jij het...
Er zijn nou eenmaal mensen met zelfmoord neiging en mensen zonder...
Ik ben een van degene met...
Om het zo ff te omschrijven...
Niet dat ik waarschijnelijk zelfmoord zal plegen, maar dat is een ander verhaal...
Om het zo te zeggen: de perfecte zelfmoord optie bestaat niet...
@YPM
Maar toch denk ik dat je zelf achteraf nooit spijt ervan hebt ;) ;).
Nou ik heb het ook gehad, maar denk dat iedereen dat wel heeft in zijn (pre-)puber fase.
Maar je doet wel je familie, vrienden en kennissen er extreem veel pijn mee, doe het dus niet. :)
En vaak is het ook om veel verschillende redenen. Bij mij was het om een chick van wie ik veel hield maar onbereikbaar was en bij anderen is het weer ouders, school, het niet kunnen bereiken van een doel of nog totaal andere dingen.
... Ik denk er dus opzich erg vaak over ...
Niet dat ik zo'n k*t leven heb ofzo...
@Luke:
Ik heb er uitgebreid over na gedacht, dus maak je geen zorgen ;)
De familie enzo is vooral een punt idd, daarom heet de meest perfecte zelfmoord: Familiedrama...
Bij mij zijn het 100 dingen die op elkaar gestapeld zitten...
Meisjes idd,
school gaat klote...
Perfectionisme wat echt heel erg in de weg zit...
Een bergje trauma's uit het verleden...