Dag iedereen,
Ik mag van mijn moeder geen host betalen maar ik heb een ideetje hoe ik dat wel kan zonder een cent van mijn bank aan te raken, of toch, dat denk ik...
Het is dus de bedoeling dat ik een heel goedkope host heb (indien mogelijk met domain name) Op andere sites van me (2à 3) zou ik dan google adds zetten, dan moeten die adds betaald worden op een of ander account (weet niet welk dit kan) waarmee ik dan die host kan betalen.
Dus nu zou ik willen weten of dat eigenlijk mogelijk is. En indien ja, bij welk dinges moet ik dan een account maken waarnaar google die bedraagjes kan dumpen. en welke host veilig is, in de zin dat ik alles heb dat ik nodig heb en dat als mijn adds niet genoeg opbrengen dan gewoon mn site plat ligt.
Ik heb misschien wel een goede oplossing.

Zelf zit ik ook bij Google adsense, dus als jij nou op jouw website, mijn advertenties neerzet, dan zorg ik dat ik een website voor jou contracteer.

Voorwaarde is natuurlijk wel dat je advertenties genoeg opleveren, anders stop ik de zooi uiteraard...

Mijn email is [email protected]. Mocht je interesse hebben stuur dan een email...
Samiro: wat bedoel je met goed genoeg opbrengen?
De kosten van het hosten... Dit is ongeveer 30 euro per jaar.

Dan zullen de advertenties dus zo'n 2.50 euro per maand op moeten leveren.
Niet dat ik straks de kosten moet betalen ^-^.

lol dan betaal je bv 25 euro aan een host en als ze niet genoeg opleveren ... wat ga je dan doen? je geld terugvragen aan het hostingsbedrijf?
Nee ik werk bij een hosting bedrijf dus dat zal wel loslopen :).

Jacco bied me aan om zijn domain gratis te gebruiken (wat een goede mensen er php'en!!) nu moet die getransferd worden en die dns heeft Jacco al heringesteld (aangevraagd)
nu vraag ik me af hoe dat verder moet: komt die domain dan gewoon bij mij uit of hoe zit dat?
Welk bedrijf samiro :)?
@Reinhout: Oke het is al geregeld dus...

@Jacco: Protagonist...
Samiro: kunnen we een testperiode doen? dan kan je niets verliezen (want die oplossing van Jacco is niet blijvend; ik wil geen misbruik maken van zn vrijgevigheid)

nu wil ik graag met Jacco's oplossing werken dus is er iemand die mij kan helpen bij de transfer van dat domain?
Er hoeft verder neits te gebeuren. De aanvraag is ingedient en over ongeveer een dag is het rond.

PS voorlopig wil toch niemand dat ding hebben dus ga er maar vanuit dat het blijvend is :P

Reageren