Dag iedereen,
Ik mag van mijn moeder geen host betalen maar ik heb een ideetje hoe ik dat wel kan zonder een cent van mijn bank aan te raken, of toch, dat denk ik...
Het is dus de bedoeling dat ik een heel goedkope host heb (indien mogelijk met domain name) Op andere sites van me (2Ć  3) zou ik dan google adds zetten, dan moeten die adds betaald worden op een of ander account (weet niet welk dit kan) waarmee ik dan die host kan betalen.
Dus nu zou ik willen weten of dat eigenlijk mogelijk is. En indien ja, bij welk dinges moet ik dan een account maken waarnaar google die bedraagjes kan dumpen. en welke host veilig is, in de zin dat ik alles heb dat ik nodig heb en dat als mijn adds niet genoeg opbrengen dan gewoon mn site plat ligt.
dat ze het controleerden of dat je adsense had?
Dat ik op mijn 13e AdSense had ;-)
dat zijn er al 3 die me gerust stellen!!! nu nog hopen dat mijn vriend en zn ouders meewillen.
Bekijk eerst of je een betaalde host nodig hebt.

- Gebruik je de mailfunctie?
- Heb je een domeinnaam nodig?

Indien bovenstaande van toepassing is, zul je toch voor een betaalde host moeten gaan. Ik vind eigenlijk dat je met je ouders toch (nogmaals) moet overleggen over het feit of je dit mag of niet.

Als je alleen maar dingen wilt uitproberen, kun je gewoon terecht bij diverse gratis hosts, echter hebben allen hun beperkingen.

(Ikzelf heb veel geƫxperimenteerd op awardspace.com)

Oh ja, en betalen per telefoon kan bij hjhosting.nl, hier heb ik ook een tijdje gezeten, tegenwoordig zit ik op een dedicated server :p
Goh, nu ik het topic lees:

Hosting door advertenties gaat hoogst waarschijnlijk niet werken voor jouw.

En Google Ads checkt je leeftijd niet echt.
Ikzelf heb het gewoon via mijn eigen rekening, en nog geen enkel probleem gehad, begonnen sinds mijn 13e, en sinds een paar jaar gestopt met Google Ads (het levert echt totaal niks op, en weegt ook niet tegen een advertentie loze site op).

Verder betaal ik mijn hosting ook niet, ik help mensen met problemen en/of het maken van systemen, en in ruil daarvoor krijg ik wel eens een dienst terug (of gewoon geld natuurlijk ;)).
dus Andries: ik zou het beter houden bij iemand die me gratis host in ruil voor 1 nieuwe klant/maand.
en ja; ik zou graag van mn site mails kunnen ontvangen (tenzij er een andere oplossing is dan een domain name)
je kan toch geen mails ontvangen zonder een betaalde host???
en die domain naam heb je toch nodig om mail() te kunnen gebruiken+ ga je nu liever naar www.nietmijndomain.freehostia.com of naar www.mijndomain.be
Veel onbetaalde hosts met PHP hebben ook mail ondersteuning. Er zit dan echter wel een beperking op, en de snelheid waarmee mails worden verstuurd is ook niet heel hooog.

Voor je mail hoeft het niet, maar ikzelf vind betaalde hosts wel zo prettig, omdat je veel meer te zeggen hebt.
kan je een voorbeeld geven van zo'n host want ikzelf vind er geen (of heb je dan toch een domain nodig?)
heb je toch nog altijd een domain nodig! dus dat brengt me toch terug naar betaald hosting:( maar toch bedankt

of weet er iemand een andere host waarbij je geen domain nodig hebt?

Reageren