Daar ben ik weer (ga please niet glijk zijken over onzinnig topic)
en ik wou het graag hebben over pesten en of problemen thuis.
Ikzelf word namelijk gepest en als ik nu het woord school hoor raak ik al in paniek. Daar komt ook nog eens even lekker bovenop: Problemen thuis. Worden voornamelijk veroorzaakt door problemen @ school.
Welke ervaring hebben jullie met pesten/heb je 't meegemaakt (zo ja hoe is het opgelost?)
Groetjes Paul (Ik hoop dat jullie me niet gelijk gaan afzijken)
@Manaus, volgens mij doet iedere 'man' / 'jongen' dat ;-)
Ik kies dus voor hetzelfde...
En Lotte, nee hoor, vrouwtjes vallen wel mee, ze zijn anders, maar niet vreemd. :-)
We can't live without them! ;-)
Maar wat ik wel een beetje vreemd c.q. opvallend vind is dat iedereen zich hier ineens hoog begaafd noemt.
Een hoger IQ dan de 'gemiddelde' Nederlander betekent nog niet meteen dat je ook hoog begaafd bent hè.
Even dat dat duidelijk is :-)
(Hoger dan / hoger als... ik weet het niet, ben Brabander, maar volgens mij is het een vergelijking en dus hoger dan ;-))
Oke dan had ik het dus toch goed :-)
Echt, ik ben té veel ingeburgerd in Druten ;-)
Bedankt voor de wijze les, ik moet er ff komende weken goed over nadenken, daarna gaat het automatisch ;-)
Weltrusten Ponzi! (En ik ga ook naar bedje) Greetz!
@een heleboel mense;
Ik denk dat met de bijbel betekent met elkaar omgaan, volges mij, hebt niet helemaal geleze, kben ook gelovig, BETEKENT NOG NIET DAT IK DUS DE BIJBEL UIT MN KOP KEN!, alleen voorzover ik weet is het; sex alleen na het huwelijk en voor de rest maakt het niet uit hoe en wat en GEEN ZELFBEVREDIGING E.D.
@Luke Banning;
Idd lang niet iedereen met een hoog IQ is hoogbegaafd, hoogbegaafd zijn houd een heleboel dinge in, ik ben iig wel hoogbegaafd, ben nl. op IQ en hoogbegaafdheid getest EN ik heb niet alleen maar hoog IQ(haal ook echt niet de hoogste cijfers van de klas:P), als je de rest van de topic ONGEVEER gelezen hebt, want helemaal is niet meer te doen met deze 12 pagina's denk ik dan weet je ook wel dat dr bij mij meer speelt. Hoe en wat vertelk denk ik later hier nog wel meer over, eerst maar es ff slape:P!
en owja, na schooltijd doe ik niet aan spelling en duik ik er de boeken al helemaal niet voor in, niet beledigend bedoeld ofzo. Soms trouwens wel hoor.
Maar vandaag echt ff niet wank heb netn SO (net als de hele klas) vandaag gehad over nederlandse grammatica en niemand had het af, het was TE moeilijk en mn cijfer is vast ook niet al te best;).
Maarja, haat die docente nog steeds, maark had n keer n 9 die 2 keer telde en nog wat goeiecijfers dusk denk niet dat ik echt in hoef te zitte over mn gemiddelde(iig niet zoveel als andere vakken zoals Duits (nu iets rond de 4,5 ofzo:P:S)