Daar ben ik weer (ga please niet glijk zijken over onzinnig topic)
en ik wou het graag hebben over pesten en of problemen thuis.
Ikzelf word namelijk gepest en als ik nu het woord school hoor raak ik al in paniek. Daar komt ook nog eens even lekker bovenop: Problemen thuis. Worden voornamelijk veroorzaakt door problemen @ school.
Welke ervaring hebben jullie met pesten/heb je 't meegemaakt (zo ja hoe is het opgelost?)
Groetjes Paul (Ik hoop dat jullie me niet gelijk gaan afzijken)
Nee vrouwe zijn niet allemaal hoogebegaafd!, maar als je hoogbegaafd bent ben je daar zelfs iets verder in dan vrouwe maar vrouwe hebben zegmaar "aanleg" daarvoor.
En voor de rest, dit was weer esn off topic bericht, die site gaat er iig komen, hoe en wat weet ik nog nie precies, maar het word iig iedereenisanders.nl ik maak anders zsm wel ff een topic aan of als ik dat nodig vind en daar kunne mensen dan wel hulp aanbieden en/of iedeeen posten en het erover hebben, maar kmoet eerst ff opn rijtje hebben hoe ik het (miss. samen met jonathan) wil hebbe.
die uitspraak klopte idd niet, foutje denk ik, maar tis idd zo, maarja, ik bedoel; je word bij een moeilijke sollicitatie eerder aangenome als je zoals ik ebnt denk ik dan zoals die oversexte lummels die iederen verrot schelde:P.
En pesten is idd geen teken van zwakte, tzijn alleen vooral mense die anders zijn/doen/denke en hun mening niet late beinvloede door anderen door mee te gaan (of HELEMAAL mee tegaan want sommigen gaan wel deels mee).
...ik bedoel; je word bij een moeilijke sollicitatie eerder aangenome als je zoals ik ebnt denk ik dan zoals die oversexte lummels die iederen verrot schelde:P.
..
Ligt eraan, als diegene op z'n werk een 'normaal' persoon is en een functie uitvoerd waarbij uiterlijk etc. een rol speelt (bijv. het gezicht van een bedrijf) dan zullen ze eerder een van je pestkoppen nemen dan jou als je pech hebt...
je word bij een moeilijke sollicitatie eerder aangenome als je zoals ik ebnt denk ik dan zoals die oversexte lummels die iederen verrot schelde:P.
Nou ik durf makkelijk te zeggen dat dit niet zo is. De bedrijven waarbij je solliciteert hebben ook gemiddelde mensen die jou beoordelen en die houden meer van de bierzuipende oversekste types die normaal binnen de samenleving passen dan de buitenbeentjes die speciale zorg en knuffels nodig hebben.
ja dat is ook zo, dat bestaat ook, maar bij echte grote bedrijven enzo of miss. en bedrijven in de technische kant en waterbouwkunde enzo(WAT WAARSCH. MIJN KANT WORD!) meestal wel hoor,(volges mij dna!)
@YPM,
qua uiterlijk misschien heb je gelijk, maar ik denk dat ze als vertegenwoordiger ofzo liever iemand hebbe die bij een speach zegt; geachte aanwezigen en normaal praat en nromen en waarden kent en beleefd doet/blijft dan iemand die zegt yo gaste ff chille, ik meot zo weer weg ff een paar chikkies oppikke en na een maand al in de krant staat omdat ie totaal vaag uitgevalle is tegen iemand uit et bedrijf of de buitenwereld of bij een "ruzie" betrokken is. DAT IS OOK NIET ECHT RECLAME VOOR EEN BEDRIJF:P!
ja dat is zo, maar toch, sommige dingen worden tegewoordig steeds gewoner, zoals sex op je 16e:S of nouwja, een heleboel dinge, niet alleen met sex enzo hoor! tis gewoon raar!
Maarja, ik sla me dr wel door heen, en ik hoop met die site binnekort ookn hoop mense te kunne gaan helpen!
ja dat is ook zo, dat bestaat ook, maar bij echte grote bedrijven enzo of miss. en bedrijven in de technische kant en waterbouwkunde enzo(WAT WAARSCH. MIJN KANT WORD!) meestal wel hoor,(volges mij dna!)
Ik snap dat je dat graag wil, maar in mijn optiek is het echt 100% onzin wat je zegt. En ik weet hoe het gaat bij echt grote bedrijven :)