Hallo mensen,

Daar ben ik weer (ga please niet glijk zijken over onzinnig topic)
en ik wou het graag hebben over pesten en of problemen thuis.
Ikzelf word namelijk gepest en als ik nu het woord school hoor raak ik al in paniek. Daar komt ook nog eens even lekker bovenop: Problemen thuis. Worden voornamelijk veroorzaakt door problemen @ school.
Welke ervaring hebben jullie met pesten/heb je 't meegemaakt (zo ja hoe is het opgelost?)

Groetjes Paul (Ik hoop dat jullie me niet gelijk gaan afzijken)
Wat maakt het jou uit of mensen zich op hun 16e ontmaagden? Ik denk dat het wereld gemiddelde way lager ligt...
Weetje, jij gedraagt je redelijk katoliek, of gereformeerd =P
Ik heb wel medelijden met je hoor, geen sex voor het huwelijk omg, als je pech hebt kost het je de beste vriendin die je ooit zal krijgen... =P
Mag jij wel alcohol drinken van 'jou' geloof?
Hoe komen mensen toch aan al die dogma's?
@YPM;

Ik heb een heel vrij geloof, dat lijkt het miss. niet met al die regels... Ik bedoel, ik loop dan miss. de vriendin van mn leven mis maar als die niet gelovig is, ja, dan krijg je toch ook probleme, want een aantal basisprincipes van het leven zijn nou eenmaal anders als je gelovig bent. EN IK HEB DAAR ZELF BEWUST VOOR GEKOZE! Voor de rest mag ik best alcohol drinke, en het is ook geen eeuwige zonde als je een zondag es niet naar de kerk gaat ofzo; zie deze site http://www.obgdeark.nl dat is de site van mijn kerk. Wil je nou nog meer info maar vooral een voorbeeld van een echt grote kerk met mijn geloof(2000 leden en dan allemaal mensen die daar bewust voor gekoze hebben (dus niet als de ouders daar heen gaan tellen de kinderen ook mee!) en iedere zondag 2 diensten omdat er maar max. 1100 man in de zaal passen!) http://www.bethel.nl.
Als jullie dr meer over wille wete wil kdr best es meer over vertelle maark weet ook niet alles(KEN DE BIJBEL NIET UIT MN KOP!) want ik ben ook nog maar net ECHT tot geloof gekome en het is in deze topic miss. ook wel redelijk off topic.

Greetz,
AJ
YPM schreef op 15.03.2007 17:18
Wat maakt het jou uit of mensen zich op hun 16e ontmaagden? Ik denk dat het wereld gemiddelde way lager ligt...
Weetje, jij gedraagt je redelijk katoliek, of gereformeerd =P
Ik heb wel medelijden met je hoor, geen sex voor het huwelijk omg, als je pech hebt kost het je de beste vriendin die je ooit zal krijgen... =P
Mag jij wel alcohol drinken van 'jou' geloof?
Hoe komen mensen toch aan al die dogma's?

Ik mag hopen dat het gemiddelde hoger ligt :-) . Jonger dan zestien vind ik namelijk wel héél laag als gemiddelde.
Ik mag hopen dat het gemiddelde hoger ligt :-) . Jonger dan zestien vind ik namelijk wel héél laag als gemiddelde.

We hebben het over Nederland, niet over België. Ook Oost, Noord of Zuid Nederland "loopt al een stuk achter" op normaal Nederland.
erik alleen al haalt het gemiddelde goed omhoog, erik bedankt
Meen je serieus dat de gemiddelde nederlander voor zijn 16 al ontmaagd is :-s ?
jongens, zonder het topic gelezen te hebben:
ZOEK EEN PSYCHIATER!
meer zeg ik niet
wes schreef op 15.03.2007 17:32
erik alleen al haalt het gemiddelde goed omhoog, erik bedankt
hovj
Jason de Ridder schreef op 15.03.2007 17:33
jongens, zonder het topic gelezen te hebben:
ZOEK EEN PSYCHIATER!
meer zeg ik niet

amen.
@ponzi, wat denk je dan dat we de hele dag hier doen? ^_^