Daar ben ik weer (ga please niet glijk zijken over onzinnig topic)
en ik wou het graag hebben over pesten en of problemen thuis.
Ikzelf word namelijk gepest en als ik nu het woord school hoor raak ik al in paniek. Daar komt ook nog eens even lekker bovenop: Problemen thuis. Worden voornamelijk veroorzaakt door problemen @ school.
Welke ervaring hebben jullie met pesten/heb je 't meegemaakt (zo ja hoe is het opgelost?)
Groetjes Paul (Ik hoop dat jullie me niet gelijk gaan afzijken)
[quote='Jonathan schreef op 15.03.2007 21:13']@Lotje [;-)]: geloof heeft veel met pesten te maken, denk aan pesten door geloof :P Mogen we niet ook eens wat bijkletsen over alles en nog wat, onder de shuilnaam pesten???
Ach ja, wat zou ik als koffiehoek-fan (hoe denk je dat ik aan dat berichten aantal kom? Echt niet door mijn kennis van PHP) daar nou tegenin kunnen brengen.
Maar toch vind ik het nog steeds iets té offtopic.
PS. Schrijf alsjeblieft niet met al die vraagtekens, ik word er gek van.[/quote]
Ok, ik zal jiet meer vraagtekenen. Maar wanneer is iets té off-topic? Ik vind dat het topic nu juist een leuke wending krijgt.
[edit]Weltruste[/edit]
Begin nou niet een hele discussie over wat té offtopic is :) Ik zal wel braaf mijn mond houden en niks meer zeggen. Over 5 minuten heb ik vast wel weer wat gezegd.
@Arjan: Waarom ga je nu zou dom doen? Als een topic een andere wending neemt, is dat juist verrassend en extra leuk, nu ga je weer een beetje gedwongen voor de zoveelste keer terug naar pesten, volgens mij hebben we dat al lang en breed besproken...
@Arjan: Waarom ga je nu zou dom doen? Als een topic een andere wending neemt, is dat juist verrassend en extra leuk, nu ga je weer een beetje gedwongen voor de zoveelste keer terug naar pesten, volgens mij hebben we dat al lang en breed besproken...
Dan wordt het topic gesloten incl. alle 18 paginas.