Je bent een Belg zie ik, neem je geen rijlessen ? 99% van de belgen die ik tegenkom op de snelweg halen rare stunts uit, maar dat kan ook komen doordat ik meer op ze let.
Hoe lang ben je al bezig met auto rijden overigens ?
Ik fiets elke dag op mijn brik naar school :P 16km, en dan ook weer terug. Mijn vader heeft sinds een paar maanden een E-max (elektrische scooter) en verder hebben we nog een Renault Laguna die bijna aan vervanging toe is...
Je bent een Belg zie ik, neem je geen rijlessen ? 99% van de belgen die ik tegenkom op de snelweg halen rare stunts uit, maar dat kan ook komen doordat ik meer op ze let.
Hoe lang ben je al bezig met auto rijden overigens ?
Mijn portefuille staat me niet toe rijlessen van 60 euro per uur te volgen. Mijn ouders kunnen dat evengoed. Verder kan ik zeggen dat ik een goed chauffeur ben (zonder stoef), of dat probeer ik toch altijd na te streven. Als het niet lukt, zet ik mij gewoon aan de kant, probeer opnieuw of laat gewoon iemand anders overnemen.
De snelweg is inderdaad een punt van frustratie in België: mensen die niet snel genoeg 'oprijden', pinkers die nergens toe dienen, zigzaggen tussen alle mensen door, ... Onvoorstelbaar wat je allemaal tegenkomt.
Ik ben nu ongeveer een vijftal maanden aan het rijden, op het gemakje welliswaar. Nu kan ik drie jaar ongestoord oefenen. Na die tijd (of vroeger) kan ik een praktisch examen gaan afleggen. Ben van plan dat te doen in de komende grote vakantie. Niet dat ik het echt nodig heb, maar dan ben ik er vanaf en je weet nooit waar het goed voor is :-) .
PS: Geef me verder maar de fiets, véél leuker :-p !