Ik mis m'n Alfa Romeo 147! 60.000km per jaar en nu rij ik helemaal niets meer. Zelfs niet op de fiets, dat is hier véél te gevaarlijk! Ik heb al Prozac nodig wanneer ik de bus pak... ;)
nou mijn lijstje maar:
- Half uit elkaar gevallen oma-fiets die morgen naar de schroothoop gaat, waar ik ook gelijk een nieuwe voor ga kopen
- Wielrenfiets van mij (ben wielrenner)
Mijn vaders vervoersmidddelen:
- Nissan Almera Tino
- BMW k70 (motor)
- Wielrenfiets van mijn vader (waar ik vaker op rij)
60 euro per uur, de tyfus. Hier betaalde ik 35 per uur.
Een goede chaffeur ben je niet na 5 maanden, zelfs 5 jaar wordt lastig.
En de fiets leuker ? Spoor je niet ofzo ? Het is welliswaar een Opel, dat verklaart een hoop ;).
Een goed chauffeur worden heeft niks te maken met hoelang je het papiertje op zak hebt, het draait om de ervaring. En ervaring krijg je door de kilometers.
Willem-Aart schreef op 12.03.2007 20:47
Je bent een Belg zie ik, neem je geen rijlessen ? 99% van de belgen die ik tegenkom op de snelweg halen rare stunts uit, maar dat kan ook komen doordat ik meer op ze let.
Hoe lang ben je al bezig met auto rijden overigens ?
En 99% van de gele nummerbordjes die ik hier zie passeren doen hetzelfde. Nochtans is rijschool verplicht in NL. Dus je punt is.. ?
SanThe, er staat hier ook een Yamaha XTZ 750 in de garage. Lekker dingetje moet ik zeggen, alhoewel ik er zelf niet op kan/mag rijden :-)
Verder nog een oud Puchje en een stuk of 5 fietsen. Buiten de garage staat een VW Passat (variant) uit '98 dacht ik. En een Opel Astra (station & lease) uit '06