Door
Winston Smith
op 29-10-2004 18:11
gewijzigd op 25-11-2005 08:09
92 views
Hey!
Voor mijn studie doe ik onderzoek naar het criminele verleden van mensen. Dus wie heeft er een crimineel verleden (mag ook wat kleins zijn, fietsendiefstal of zo, door rood licht lopen NIET bv.), wat betrof het als je dat wilt zeggen, ben je veroordeeld, zo ja, hoe hoog was de straf en hoe ging de periode daarna (nog meer criminaliteit gepleegd of rechte pad op gegaan)?
En dan heb ik het niet over dat spelletje Criminals :P
De meeste mensen aan wie ik dit soort dingen heb verteld zijn niet meer onder ons...Ben je erg nieuwsgierig ?
denk dat het meer in de trant van 'I can tell you, but i'll have to kill you'
Kasper schreef op 29.10.2004 22:53
Hmm...strafblad kan je niet hebben gehad. Je bent pas strafrechtelijk vervolgbaar na je 12e. Eigenlijk had je zelfs die boete/schadevergoeding niet hoeven betalen, dat was iets voor je ouders ;)
Misschien kan je het alsnog terugvorderen bij je ouders?
Geen ernstigere dingen voor de rest?
dan ga ik is ff een hartig woordje met me ouders prate :P
Zo, net weer even een verslag afgemaakt over een crimineel. Waarom moet ik toch altijd alles uitstellen...?
Maar Erick, ik wacht nog steeds op een antwoord? Overigens heb ik een erg nieuwsgierige aard, maar als ik daarmee een zeer langdurige studie naar het leven onder de grond mag gaan doen, hoeft het niet voor mij hoor :P
Lol die had ik ook gezien. Dat vind ik dus echt niet door de spreekwoordelijke beugel kunnen he :P
Wel mooi plaatje trouwens. Waar is die te bewonderen?
?
Onbekende gebruiker
24-11-2005 23:24
ik ben 15 jaar ik heb 2 jongens gedreigd met een mes
het was een grapje en heb ze een hand gegeven maar ze hebben alsnog een aanklacht in gediend.
mijn moeder kwam boven en zei dat er politie was dus ik legte direct het mes op mijn dak
toen kwam politie boven ik had net een broek en t-shirt aan ik had 10 seconden voor mijn schoenen en toen moest ik mee ( snel nog mijn shag en vuur gepakt NATUURLIJK ) en toen mocht ik een nacht zitten ( ik zat in een cel precies om 12 uur ) rond 2 uur werd ik wakker gemaakt ( ik sliep half ) en vroeg hij om uitleg ik zei natuurlijk dat het iets anders was
later kreeg ik een officeel gesprek en heb ik gezegd dat die dicht is...hij zei dat hij dit niet geloofde...ik zei : als ik lieg geloven jullie me niet als ik eerlijk ben geloven jullie me ook niet val dood
alles is in mijn dossier gekomen en in mijn verklaring * die ook word opgelesen bij de rechtbank * ik had 2 getuigen en het mes was echt dicht...
Toen mocht ik terug naar mijn cel toen mocht ik even lekker een sigaret roken en natuurlijk zoals altijd zat er Wiet in mijn shag pakje en heb ik een lekkere joint gedraait! en wat gebeurde er? fucking politie zei dat ik moest in leveren dus dat deed ik maar had nog genoeg wiet dus heb ik alles in paar sticky's gedaan ( 20 ofzo ) dus was stoned op het politie bureua en toen was het ongeveer 15:32 zoals ik me herinner en toen kwam mijn moeder mij ophalen
15 jaar en dat allemaal mee gemaakt Ik heb in de TUBANTIA Krant gestaan
en ook op RTV oost hier een stukje
15 Jarige jongen heeft 2 jongens van 11 en 14 gedreigd
ze liepen bij * moeilijke straat naam * en werden zonder enige reden aangevallen er zijn geen gewonden en er is een 15 jarige verdachte opgepakt (Bron : RTV oost Teletekst)