Hallo,

Ik ben van GTA Gangsters (http://gtagangsters.nl/). De site loop erg goed. Daarom willen we ons netwerkt uitbreiden. We hebben sponsoring voor GTA Gangsters, 2 gig en een domein. Maar we willen nog een aantal sites erbij maken, namelijk een hoofd site, een Manhunt site, een Bully site en een L.A. Noire site. Allemaal spellen van Rockstargames.

We willen graag alles gratis doen en zo min mogelijk kosten maken, omdat we zelf nog niet verdienen.

Maar onze host die zag het niet zo zitten om nog eens 4 domeinen weg te gaan geven. Maar we willen dit grote project toch doorzetten, daarom heb ik nog een paar andere hosting bedrijven gevraagt, maar ik kreeg geen reactie.

Dus wilde ik hier vragen of iemand met een leuk klein hosting bedrijfje graag wilde sponsoren (grote mag ook;)). In ruil voor reclame van het bedrijf op iedere site.

We zouden dit erg op prijs stellen!

BVD, Tommy!
Probeer mss een andere plaats te verzinnen (aan de zijkant van je pagina bv.) zodat hij toch nog opvalt en je host niet kan klagen :)
laat ook maar -_-
Tommy,
Als jij zorgt dat je bovenaan kan komen op het zoekwoord 'gta' op Google - nederlandse pagina's is iets minder hooggegrepen - betaal ik je hosting in ruil voor een bannertje.
@ Tommy: volgens mij moet je wat tijd investeren om je AdSense te optimaliseren. Zelfs ik haar per dag een euro of vijf uit mijn reclame. Dat op een gewone weblog met +/- 200 unieke bezoekers per dag ;-) .
Je krijgt pas bezoekers -> reclame-inkomsten door goede content op je site te zetten. Je kunt zoveel banners plaatsen, zonder goede content zijn de inkomsten laag, of van korte duur.

Ik heb de helft van Ponzi ongeveer ;-)
@ Ponzi: wow: ik moet het nog hebben van vrienden om mn hosting te kunnen betalen! Kan je misscien wat geheimen uit de doeken doen?
Heel je head volproppen met zoekwoorden etc.

Aanmelden op alle zoekmachine's

@Diz

thanks xD

Groetjes, Robin.
Denk het niet Robin ;-)
Zo makkelijk is het niet. Er zijn hele studies voor. Ben nu een beetje bezig met SEO en het is echt geen kattenpis of kattepis...

Ontopic again!
@ Tommy: optimaliseren. Je moet maar eens zoeken met google op 'optimaliseer adsense' ofzoiets.

@ Baarr: Hélemaal gelijk !

@ Reinhout: Same as for Tommy. Lezen tot je er bij dood valt. En bezoekers trekken natuurlijk.

@ Robin: slecht plan. Google zal je snel doorhebben met meta-stuffing (zo heette het, dacht ik).

Reageren