acer zuigt, vooral als je een nieuw stukje voor je flappy nodig hebt, dan mag je paar weekies wachten, want dat moet van zwitserland komen:o
Dat ligt dan toch serieus aan jou. Pas nieuw toetsenbord gestoken, heeft 2 dagen geduurd eer het er was... Verder is je stelling niet echt denderend, misschien ook eens een onderbouwing proberen? Ik kan in ieder geval vertellen dat Acer helemaal zo slecht niet is, heb zelf al 2 jaar een Acer laptop, niets aan, geen dode pixels, batterij gaat nog steeds optimaal mee... Nu jij weer ;-)
Thomas schreef op 22.04.2007 21:43
[edit] acer zuigt inderdaat, maar gewoon omdat ik de laptops te groot en te plomp vind. Verder hebben ze al geen goede naam, wat kracht betreft.
Wat is een flappy??[/edit]
Te groot? Ik heb een mooie 15", maar net zo groot als het scherm zelf, 't is maar wat je te groot noemt. Je kan dan nog steeds opteren voor de 14.1" versies, die zijn er ook. Over de kracht heb ik ook geen klagen, 1.5 Ghz Pentium M, 512 MB Ram. Draait als een pareltje.
Ik zou als ik zou moeten kiezen de eerste nemen.
Dit vooral omdat die dubbel aantal ram-geheugen heeft.
Maar mijn persoonlijke keuze gaat voornamelijk uit naar Asus.
Dit omdat ik zelf een Asus laptop heb en er geen klachten over heb.
Laatst was er bijvoorbeeld door mij eigen gestuntel een lettertje afgebroken, even gebeld en 2 dagen later lag er een nieuwe op de mat.
Een tip voor latops:
Nóóit een Comprak of een Packard Hell...
Verder zijn HP, Acer, Toshiba naar mijn eigen ervaring goede merken voor laptops... Nog beter zou een Apple iBook zijn :)
Je zou denken dat Compaq onderdeel is van HP, maar ik heb zelf het idee dat de afegkeurde onderdelen van HP erin gaan, er zijn gewoon altijd complicaties mee, net als Packard Bell
Een tip voor latops:
Nóóit een Comprak of een Packard Hell...
Verder zijn HP, Acer, Toshiba naar mijn eigen ervaring goede merken voor laptops... Nog beter zou een Apple iBook zijn :)
Je zou denken dat Compaq onderdeel is van HP, maar ik heb zelf het idee dat de afegkeurde onderdelen van HP erin gaan, er zijn gewoon altijd complicaties mee, net als Packard Bell
Met compaq heb ik zelf ook slechte ervaringen dus ik ga hierin mee.
een vriendin van me die had een compaq en daar zaten we zo onderhand wekelijks aan te sleutelen (kan ook aan haar liggen, vrouwen en computers :P)
Van PB heb ik echter geen ervaringen.
ik heb hier een Compaq Presario 2500 liggen.. 2/3jaar oud ofzo.. en ik heb zelf nog NOOOIT problemen gehad met deze laptop.. ik ben ook niet iemand die hem behandeld als een koning ofzo dus daar mag het ook niet aan liggen.. dat compaq dus comprak is volgens mensen hierboven, ben ik het persoonlijk niet mee eens...
</offtopic>
<ontopic>
ik zou trouwens ook voor die eerste gaan..
</ontopic>
Ik zou idd ook zeker voor de 1e gaan..
Je kan ook eens kijken naar het merk Zepto uit Denemarken, die maken ook leuke producten die heel degelijk zijn. Sony Vaio heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik heb er ook nog nooit een kwaad woord over gehoord
edit:
Ik zou zelf even verder dan norrod.com, je kunt echt zoveel meer krijgen voor diezelfde prijs (zeker als je iemand kent met een macro- of een officecentre-pasje :) )