Een tip voor latops:
Nóóit een Comprak of een Packard Hell...
Verder zijn HP, Acer, Toshiba naar mijn eigen ervaring goede merken voor laptops... Nog beter zou een Apple iBook zijn :)
Je zou denken dat Compaq onderdeel is van HP, maar ik heb zelf het idee dat de afegkeurde onderdelen van HP erin gaan, er zijn gewoon altijd complicaties mee, net als Packard Bell
Er zijn sowieso niet veel modellen onder de 500 (incl. BTW). Die derde die er staat is wel mooi, alleen ik geloof nooit dat die onder de 500 kost. Zal ook wel niet, omdat die bij de goedkoopste zaak niet leverbaar is...
Voor 500 excl. BTW, afgerond even 600 (hee... je hebt toch een bedrijf zeg je, die BTW kan je aftrekken) heb je al heel wat meer keuze.
ontopic:
Neem een HP. Zeker goed :) zeeeeker als je kan kiezen!
Wat is er eigenlijk mis met Compaq? Nog nooit problemen mee gehad. (behalve dan de vage naam. Maar dat is HP ook).... Ik zit nu (deze Linux bak) op Acer. De compaq's en Acer's waar ik het over heb zijn wel PC's. Dus ik kan niks zeggen over de laptops, wel weet ik dat Acer over het algemeen (en zeker deze uitvoering) zeeeeer stil is! (heel positief, ik hoor em echt niet.. niet overdreven, maakt gewoon serieus geen geluid :D (en nee, de fans zijn niet kapot nee :P ) )
Ik heb ook een compaq, nooit problemen mee gehad. Heb hem nu driekwart jaar. Was al een tweedehands model.
Daarnaast hobbelt hij ook elke dag 20 km mee op de fiets naar school (weet het, zou het eigenlijk niet moeten doen, maarja). Dus die van mij in ieder geval kan wel wat hebben.
Zou dus niet al te snel zeggen dat Compaq niet goed is.
heb nu zelf een acer !! maar hp is zeker niet slecht .
Ik had mij zelf een packard bell gekocht en die werkte van geen kante , draadloos netwerk wouw niet werken , snelheid klopte niet vond 2 netwerken terwijl een 2de laptop die er vlak naast stond er 10 vond dus dat klopt al niet echt , of wel soms ?
dell zijn ook wel goede laptops , het enige nadeel is dat je ze enkel online kan kopen ( bestellen )