wat vind je het meest iritante gebeurtenis als je aan het programeren bent?
Ik vind het heel iritant dat als ik programeer dat me script niet werkt en dat er iemand me probeert te helpen dat het wel lukt. Dan gaat de gene die me geholpen heeft weg en dan werkt me script niet. bleeh
T was meer een vraagje, want als je zoiets aan mij vraagt denk ik dat je hem beter op marktplaats.nl kunt zetten ;-) Ik ben pas 15 ;-)
Binnenkort ga ik wel werken dus kan ik dat gat in mn hand beter gevuld houden ;-P
Wipen is eerst allemaal 1en wegschrijven, daarna allemaal 0en. Zegmaar een geavanceerde format :). Bij een format is het namelijk nog erg eenvoudig om bestanden terug te halen, nu is het al een stuk pittiger :).
Normaal zou het mij ook echt aan mijn anus oxideren wat er verder opstaat. Ik wou hem echter testen en in het testprogramma van maxtor stond ook een optie om hem te wipen. Dat is wel zo netjes voor jou want dat scheelt je partities en bootsectors verwijderen ;).
Ik erger me er echt wezenloos aan dat ik weet dat Boris morgen jarig is, maar ik nog steeds geen cadeautje heb!
Verder erger ik me eigenlijk aan PHPhulp, omdat ik waneer ik ergens mee bezig wil zo enorm door deze site wordt afgeleid ^^, Naast natuurlijk het IRC kanaal…