wat vind je het meest iritante gebeurtenis als je aan het programeren bent?
Ik vind het heel iritant dat als ik programeer dat me script niet werkt en dat er iemand me probeert te helpen dat het wel lukt. Dan gaat de gene die me geholpen heeft weg en dan werkt me script niet. bleeh
Thomas: ik vind TFT's een stuk prettiger werken dan CRT's. Ten eerste houd je met TFT's meer ruimte over, en je hebt geen last van een vernieuwingsfrequentie, zodat je geen koppijn krijgt. Maar ik heb al twee TFT's hoor, hoewel nog twee erbij nooit weg is natuurlijk ;)
CRT's zijn inderdaat groot en plomp, maar ik vind de tekst en alles lekkerder lezen. (jaja, ik ken cleartype, heb ik ook op m`n laptop. Zit ook een tft in (of lcd) ) maar wat bedoel je persies met dat vernieuwingsfrequentie?
@ Thomas, HDD is getest en gewiped, zelf even partities aanmaken, formatteren en 40GB is van jou :). Veel plezier ermee, ik doe hem morgen op de bus.
@ Mebus, 128MB en 64MB getest. Hier werken ze prima :). Ik stuur ze morgen op, zet ze in je PC en test ze zelf even met Memtest. Mochten ze werken dan zijn ze van jou, zoniet, dan gooi je ze weg ;).
@ Herjan, TFT's heb ik niet liggen. Wel een Dell 510m, 1,4 Centrino, 1Gb ram, 40GB 5400, 15" scherm + extra mediabay accu en dockingstation. Deze doe ik echter niet gratis weg ;).
Verder staat hier ook nog een prachtige Aopen kast met een Abit BP6, 2 Celeron 400's, een floppydrive en een cd-brander. Hooguit een maand gebruikt, daarna ergens op zolder beland. Goede en stille voeding en alles in nette staat. Gratis voor de eerste die hem op komt halen in Amersfoort :P.
@ Herjan, TFT's heb ik niet liggen. Wel een Dell 510m, 1,4 Centrino, 1Gb ram, 40GB 5400, 15" scherm + extra mediabay accu en dockingstation. Deze doe ik echter niet gratis weg ;).
Gewoon ff vraagje tussendoor(A)
Hoeveel dan? voor je Dell 510m?(A)