wat vind je het meest iritante gebeurtenis als je aan het programeren bent?
Ik vind het heel iritant dat als ik programeer dat me script niet werkt en dat er iemand me probeert te helpen dat het wel lukt. Dan gaat de gene die me geholpen heeft weg en dan werkt me script niet. bleeh
Wat een depresief topic is dit toch. Iedereen maar klagen en klagen xD
Ik irriteer me het meest aan het feit dat ik nog steeds voor geen ene flikker kan PHP-en. Geef mij maar desigen. Maar iets waar ik me écht aan irriteer, is het geluid dat de zolen van mijn vader maken als hij binnenkomt lopen met een stapel recepten die hij na moet kijken. Wat dus betekend dat ik niet meer mag photoshoppen en de computer direct moet verlaten. En die zolen maken zo'n eng knisperend geluid en dan met gewicht van 100 kilo die ze moeten dragen en van die hele langzame gecontroleerde passen. AAAARRGH!!!
@Elwin: met shift + tab ga je ook terug in de velden van je formulier. Maar heel erg bedankt voor de tip :D Weer een ergernis minder tijdens het programmeren ;)
Lotte: Windows opnieuw installeren (of doe gelijk Linux) wil wel eens wonderen verrichten ;) Enneh, wat je niet kunt, kun je leren.
Ik zal wel eens heel lief naar mijn papa met z'n piepende schoenen kijken. Hij weet meer van computers dan ik ;) (alleeen heeft hij totaal geen gevoel voor mooie site's)