Volgens mij is de bug vandaag rond een uur of 12 opgelost hoor.
Het probleem echter niet, want we kunnen niet vertrouwen op Microsoft als het om privacy gaat. Dat blijkt. En Windows Live bestaat al een jaar dus misschien heeft men in die tijd al 10000 fake accounts aangemaakt. De enige manier om het echt te herstellen is door alle gebruikers een nieuwe mail te laten sturen.
Ja, en dan denkt iedereen dat het een van de zoveelste doorstuur mailtjes is :P
@niek
Daarom denk ik ook niet dat Microsoft dat gaat doen. Maar daarmee zal ik ze vanavond op de radio confronteren. En volgende week tijdens de lunch zal ik ook eens met ze babbelen om te kijken hoe we nou eens alle zooi uit Microsoft krijgen en alle blijheid er in proppen. Ze mogen mij wel inhuren als Directeur Windows Live, dan zal ik eens iets revolutionairs introduceren dat men daar niet kent: PHP.
Volgens mij is de bug vandaag rond een uur of 12 opgelost hoor.
Het probleem echter niet, want we kunnen niet vertrouwen op Microsoft als het om privacy gaat. Dat blijkt. En Windows Live bestaat al een jaar dus misschien heeft men in die tijd al 10000 fake accounts aangemaakt. De enige manier om het echt te herstellen is door alle gebruikers een nieuwe mail te laten sturen.
Idd, ik wilde op school nog ff aan klasgenoten laten zien, maar het werkte niet meer.
Ik had overigens nooit verwacht dat men daadwerkelijk aandacht zou besteden aan mijn ontdekking. En nu blijkt het toch wel een interessante kwestie te zijn. Maar hoe meer je er over nadenkt hoe erger het probleem eigenlijk is m.b.t. privacy en betrouwbaarheid.
Echt een enorm goed idee:P! Domme Microsoft meukxD.
Word es tijd voor ze om met de tijd mee te gaan
PS: Laat ze dan ook gelijk linux zien;), en als et dan een beetje wil gaan ze samewerke met Linux en komt er eindelijk es iets uit NIET COMMERCIEELS uit dat tenminste redelijk werkt en waarnij je PC niet crasht zonder Microsoft Update.:P (en domme Internet Explorer:S)
Goed ik geef toe, eigelijk haat ik microsoft, maar om maar weer es iemand te citere "Alles heb ze voordeel en ze nadeel"
Echt een enorm goed idee:P! Domme Microsoft meukxD.
Word es tijd voor ze om met de tijd mee te gaan
PS: Laat ze dan ook gelijk linux zien;), en als et dan een beetje wil gaan ze samewerke met Linux en komt er eindelijk es iets uit NIET COMMERCIEELS uit dat tenminste redelijk werkt en waarnij je PC niet crasht zonder Microsoft Update.:P (en domme Internet Explorer:S)
(Weten jullie ook meteen weer hoe IK over Microsoft denk (al heb ik zelf XP))
Kijk, dit zijn dus kansloze mensen. Gebruiken zelf Microsoft, maar ondertussen zeiken ze het af. Dat is debuggen, terwijl je steeds meer fouten in je script zet. Dweilen met de kraan open. Óf je bent voor Microsoft, en gebruikt het, of je bent écht tegen, en gebruikt zo'n OS zonder drivers (Linux, Ku-/Xu-/Edu-/Ubuntu) of stapt over naar Mac.
Volgens mij is het probleem opgelost want mij lukte het eerst wel maar nu kan ik het niet meer registreren en activeren (Dat het account dus geldig verklaart wordt) Maar oke :) Ik vind dat iedereen zit te zeuren, hij heeft gewoon een bug gevonden en wat boeit het MS dat ze meer of minder tijd krijgen. Er is vast wel misbruik van gemaakt. Dus niet zeuren ;)
Erik ik denk niet dat microsoft over zou willen stappen of in iedergeval er over zou willen denken om php te gaan gebruiken. Want Microsoft heeft zelf ASP ontwikkeld toch? Dat ze dan php gaan gebruiken, Microsoft kennende, begrijp je? :-) .
PHPErik, ik snap nog niet helemaal hoe jij dit verbindt aan privacy. Volgens mij is het hoogstens identity theft, en dus oplichting. Echter, voor zover ik heb begrepen kan iemand die [email protected] registreert nog niet alle mail van Steve lezen, noch zien met wie hij geregeld contact heeft, noch zijn banknummer achterhalen (alhoewel dat wel weer mogelijk is door bijvoorbeeld zijn secretaresse op te lichten, maar dat valt lijkt mij onder Social Engineering) Kan je dat nader uitleggen?
En PHP bij Microsoft. Ik denk niet dat dat iets bij gaat dragen aan de huidige staat van hun applicaties. Een andere bedrijfsmotivatie, of verbeterde werksfeer, ik denk dat dat 'winstgevender' is. Een beetje a la Google, 4 dagen werken aan opdrachten van de baas, 1 dag werken aan je eigen dingen. Ziend hoe snel Google met nieuwe producten komt denk ik dat deze organisatie prima werkt. Mijn beeld van Microsoft daarentegen iswas de bekende 9 tot 5 mentaliteit, waarbij niet echt nagedacht wordt over features, maar er maar gewoon op lieve lust wordt geïmplementeerd. Ik zie dat vooral terug aan de interfaces van de programma's van Microsoft, vergelijkend met die van onder andere Apple. Het zal wel het nadeel van groot zijn zijn, dat je minder rek hebt om te experimenteren* en grote wijzigingen te maken. Maar ik moet zeggen dat ze langzamerhand hier en daar toch een beetje vooruitgang boeken. Ze proberen met hun tijd mee te gaan, ze zijn alleen (zoals bekend :P) wat langzaam.
* Mac OS X bijvoorbeeld stelt iedere major versie zijn uiterlijk en richtlijnen bij! 10.3: Pinstripe, 10.4 -> Brushed Metal geïntroduceerd, 10.5 -> Alles weer plastic, brushed metal helemaal eruit, net als Pinstripe. En nee, geen 'klassieke modus' hier te vinden :P