Ik heb gister een cruciaal lek gevonden in de aanmeldingsprocedure van Windows Live ID. De nieuwszenders zijn het nu aan het overnemen.

Webwereld
Webwereld (nieuw)
NU.nl
FOK!
Techzine
Techworld
@Home
The Inquirer
Wikipedia (Engels)
IDG Now! (Braziliƫ)
Techworld.com (Internationaal)
PC World (Internationaal)
InfoWorld (Internationaal)
ComputerWorld (Internationaal)
CIO (Internationaal)
KezNews (Internationaal)

Zoals je ziet heeft IDG News (internationaal persbureau) het overgenomen en rapporteert daardoor de hele wereld het nu.

Na wat Google-werk schat ik dat er ongeveer 500 websites zijn die dit artikel hebben geplaatst, misschien wel veel meer.

(Persberichten (exploring.nl, mijn website))
@PHPerik, Hulde, goed gedaan. Ik vind het mooi om te zien dat Microsoft weer een foutj heeft :D

@Webmakerij: Hij had er ook erger misbruik van kunnen maken toch :P Maar een beloning vind ik ook wat over dreven
Eerst de pers inlichten :S
Er staat ergens in 1 van die posts dat de pers eerst microsoft de tijd heeft gegeven ofzo of is dat 'gelul' :S
"De pers"

Welk aspect van Internet snap jij niet menno? :P Lang leve het interactieve zero-day roddelmagazine >:)
Eigenlijk heb ik het gevonden, maar ik heb het Erik media aandacht laten geven. Ik wil niet dat Erikje alle credits krijgt. Wat een vuil varken. Ff het een en ander recht zetten.

Doen we nog eens zo Erik!!! :@:@:@ Waar is mijn naam?
Kalle, lul niet. Je hebt er niks mee te maken en hoorde het ook pas toen ik je toevoegde op een raar msn adres.
Jelmer schreef op 18.06.2007 22:38
"De pers"

Welk aspect van Internet snap jij niet menno? :P Lang leve het interactieve zero-day roddelmagazine >:)

Dit is onzin Jelmer. Webwereld heeft pas om een uur of 14:00 gepubliceerd terwijl ze al mn citaten om 11:00 al hadden en het persbericht om 23:00 de vorige dag. Microsoft heeft minimaal 5 uur de tijd gehad. En ze doen er niks mee. Radio 1 vertelde het me net ook, Microsoft doet nog niks, kijkt er nog naar, boeit het nog niet. Hetzelfde vertelt IDG News uit Amerika me, net 10 minuten geleden.
Jij vat reacties ook altijd zo enorm serieus op he :P Maar ik snap dat je het gewoon 'netjes' via een persbericht hebt gedaan, en niet via het roddelkanaal der weblogs en communitysites.

Overigens leuk voor je dat je dat lek gevonden hebt. Heb je overigens zelf al enige vorm van contact gehad met Microsoft?
Nou zou je dit alleen nog op het tv-nieuws te zien moeten krijgen:-) Dan is je roem helemaal compleet erik^^
mebus schreef op 19.06.2007 07:54
Nou zou je dit alleen nog op het tv-nieuws te zien moeten krijgen:-) Dan is je roem helemaal compleet erik^^

Ik betwijfel of microsft het zover laat komen aangezien ze door de jeugd toch wel een hoog aanzicht hebben door msn...

Reageren