Ik heb gister een cruciaal lek gevonden in de aanmeldingsprocedure van Windows Live ID. De nieuwszenders zijn het nu aan het overnemen.

Webwereld
Webwereld (nieuw)
NU.nl
FOK!
Techzine
Techworld
@Home
The Inquirer
Wikipedia (Engels)
IDG Now! (Brazilië)
Techworld.com (Internationaal)
PC World (Internationaal)
InfoWorld (Internationaal)
ComputerWorld (Internationaal)
CIO (Internationaal)
KezNews (Internationaal)

Zoals je ziet heeft IDG News (internationaal persbureau) het overgenomen en rapporteert daardoor de hele wereld het nu.

Na wat Google-werk schat ik dat er ongeveer 500 websites zijn die dit artikel hebben geplaatst, misschien wel veel meer.

(Persberichten (exploring.nl, mijn website))
Herjan schreef op 18.06.2007 21:42
Vet :) Ik heb nu een Live ID op [email protected] :D

Hèèèèèèèèèèèrjááááááááááán, wat werd er nou net gezegd, het is illegaal om dit te doen nu de lek bekend is, blader maar een pagina terug (of 2) en dan lees je het wel waarom.
ja oke maar zouden wij ook niet met zoiets als een soort gelijk iets moeten komen als php zijnde maar dan wel goede veiligheid om microsoft een hak te zetten ....
@marco: Eigenlijk wel :-P lekker microsoft ownen!
Wat bedoel je trouwens met dat devdays? zeiden ze domme of juist niet domme dingen?
juist wel want microsoft komt uit nu met sliverlight dat word een soort opvolger van asp.Net 2.0 het gaat het niet vervangen maar het gaat enkel het grafiche werk doen :P:P

Ik zat bij een preciestatie van de develop manager van microsoft en toen kreeg die ook nog is een screen of death :P:P

en toen zaten ik daar als php-er":P:P:P:P
Marco schreef op 18.06.2007 22:04
juist wel want microsoft komt uit nu met sliverlight dat word een soort opvolger van asp.Net 2.0 het gaat het niet vervangen maar het gaat enkel het grafiche werk doen :P:P

Ik zat bij een preciestatie van de develop manager van microsoft en toen kreeg die ook nog is een screen of death :P:P

en toen zaten ik daar als php-er":P:P:P:P

vertaling voor degene die dit niet kunnen lezen (ja die is klikbaar, hint: ABN)..

Juist wel, want Microsoft geeft binnenkort een nieuw programma uit, Silverlight. Dat wordt een soort opvolger van asp.Net 2.0. Het gaat het niet vervangen maar het gaat enkel het grafische werk doen.

Ik zat bij een presentatie van de develop-manager van Microsoft en toen kreeg hij een screen of death..

En toen zat ik daar als PHP-er.

SELECT * FROM persons WHERE respect > 1000

Query returned 1 row
Marco schreef op 18.06.2007 22:04

Ik zit in de database te zoeken naar een Marco uit Bodegraven, maar je komt niet voor in de lijsten. Bij welke presentatie was dat?
dat was bij de precentatie van Mark miller
titel:
De Kunst van een geweldige UI

ps. Hoe kan je daarin kijken dan ??
[late reactie :P]

Lekker gedaan erik :D
Krijg je nu ook een beloning? :P
Vind ik wel zo netjes :P
menno netjes? Wat nettjes? Eerst de pers inlichten en daarna pas 'het slachtoffer'?

Reageren