Hèèèèèèèèèèèrjááááááááááán, wat werd er nou net gezegd, het is illegaal om dit te doen nu de lek bekend is, blader maar een pagina terug (of 2) en dan lees je het wel waarom.
ja oke maar zouden wij ook niet met zoiets als een soort gelijk iets moeten komen als php zijnde maar dan wel goede veiligheid om microsoft een hak te zetten ....
juist wel want microsoft komt uit nu met sliverlight dat word een soort opvolger van asp.Net 2.0 het gaat het niet vervangen maar het gaat enkel het grafiche werk doen :P:P
Ik zat bij een preciestatie van de develop manager van microsoft en toen kreeg die ook nog is een screen of death :P:P
juist wel want microsoft komt uit nu met sliverlight dat word een soort opvolger van asp.Net 2.0 het gaat het niet vervangen maar het gaat enkel het grafiche werk doen :P:P
Ik zat bij een preciestatie van de develop manager van microsoft en toen kreeg die ook nog is een screen of death :P:P
en toen zaten ik daar als php-er":P:P:P:P
vertaling voor degene die dit niet kunnen lezen (ja die is klikbaar, hint: ABN)..
Juist wel, want Microsoft geeft binnenkort een nieuw programma uit, Silverlight. Dat wordt een soort opvolger van asp.Net 2.0. Het gaat het niet vervangen maar het gaat enkel het grafische werk doen.
Ik zat bij een presentatie van de develop-manager van Microsoft en toen kreeg hij een screen of death..