Hoi,

Wij hebben sinds een kleine maand een profielsite opgezet waar mensen zich gratis aan kunnen melden.

Echter zitten er wat foutjes in die wij niet opgelost krijgen gezien het feit dat we niet zo thuis zijn in php.

Ik hoop dat iemand zich geroepen voelt voor deze klus.

Bij voorbaat dank
Ik denk dat je eerst dit maar eens door moet lezen.
zou je misschien wat meer kunnen voldoen aan de eisen van een vacature?...
er is nog veel onduidelijk... hoeveel werk is het...wat is de vergoeding... enz enz..
Het betreft fouten halen uit een php script scrollbalken weghalen van de index,site wordt door elkaar gegooid als ik een pagina toevoeg (waarschijnlijk een div die niet wordt gesloten ergens kan het alleen niet vinden

extra blok op de index waar ik links in kan plaatsen

kortom het zijn kleine dingetjes en in overleg kan er wel het een en ander.
oh ja nog een kleintje dan de bezoekers kunnen nu hun profiel alleen opbouwen in php wij zouden dat graag zien dat het html is daar niet iedereen thuis is in php

instelingen en veranderingen in een draaiende site dus.

Wat is de URL van jullie website? Kunnen we zelf even kijken...
Duurd een beetje lang om te laden over het algemeen...

Ook is het binneste niet mooi, 2 scroll balken + de pagina heeft een scroll balk.
ja klopt het is ook de bedoeling dat de scrollbalken verdwijnen
bovenaan bij home links staat een wit streepje staat ook onderaan zijn van die schoonheidsfoutjes en verwacht dan ook geen hele klus van een paar dagen want dat is echt niet het geval
Nee...

Zo ie zow lijkt het me nogal overbelast te gaan raken zodra er meer dan 50 mensen online zijn.

Reageren