Hoi,

Wij hebben sinds een kleine maand een profielsite opgezet waar mensen zich gratis aan kunnen melden.

Echter zitten er wat foutjes in die wij niet opgelost krijgen gezien het feit dat we niet zo thuis zijn in php.

Ik hoop dat iemand zich geroepen voelt voor deze klus.

Bij voorbaat dank
ik kijk even bij de heer Arjan Kapetijn die zit te verkondigen dat er schade aangericht kan worden en wat schetst mijn verbazing :

een enthousiaste en vriendelijke jongen die veel tijd investeert in het helpen van andere.

Sommigen kennen mij als 'moderator' van de PHP community PHPHulp alwaar ik beginnende php-scripters help met het opzetten en bouwen van verschillende PHP oplossingen.

vreemd dat er zo een reactie komt van zo' n aardig persoon die iedereen helpt.

Sommige mensen maken het hun er zelf naar...
Je kan het op 2 manieren lezen, a) een dreigement of b) een waarschuwing. Het is aan jouw om te bepalen wat ik er mee probeerde te zeggen.
ik vind het iets te kort door de bocht zoals er gereageerd wordt.

ben echt wel bereid te betalen maar dan wel op een normale manier.

die heb ik echter nog niet gezien in dit topic dus blijft er niets over om ergens anders te kijken wie me wel wil helpen de fouten uit de site te halen.
Arjan Kapteijn schreef op 21.06.2007 19:23
Je kan het op 2 manieren lezen, a) een dreigement of b) een waarschuwing. Het is aan jouw om te bepalen wat ik er mee probeerde te zeggen.

Dat je site onveilig is? Dat je site verkeerde structuur heeft? Dat je site het uit lokt om aangevallen te worden? Dat je het er zelf naar maakt?

Ag ja, ik zeg het niet vaak, maar: "Kort lontje?"
als jij met dergelijke uitspraken komt Arjan dan zegt mij dat al genoeg,maar ik zeg al heb al voor heter vuren gestaan als een site die gehacked is door een ander believe me.
zoals zo vaak gezegd, dit is een phphulp forum dus voor mensen die php KUNNEN. geen aanvraagforum voor mensen die niks van php weten. heb je geen kennis van php dan zul je het moeten uitbesteden. heb je een bouwvakker als vriend kan ie jou helpen je huis te bouwen, heb je die niet zul je er voor moeten betalen simpel as that!
Rik schreef op 21.06.2007 19:25
zoals zo vaak gezegd, dit is een phphulp forum dus voor mensen die php KUNNEN. geen aanvraagforum voor mensen die niks van php weten. heb je geen kennis van php dan zul je het moeten uitbesteden. heb je een bouwvakker als vriend kan ie jou helpen je huis te bouwen, heb je die niet zul je er voor moeten betalen simpel as that!

_O_ Goede post.
vraag ik me af waarom al die topics nog niet gesloten zijn waar mensen een scripter zoeken ?
@gerard,

De sectie vacature is om een vacature te plaatsen volgens deze regels

Indien nodig maak je even een nieuwe vacature aan, deze wordt gesloten gezien het gehalte koffiehoek.

@llen

Van vacature naar koffiehoek gehalte

Op een vacature kan gereageerd worden volgens de regels ,om meer informatie te verkrijgen en niet om er een koffiehoek gesprek van te maken.

Bij deze sluit ik deze topic.

Reageren