Hoi,

Wij hebben sinds een kleine maand een profielsite opgezet waar mensen zich gratis aan kunnen melden.

Echter zitten er wat foutjes in die wij niet opgelost krijgen gezien het feit dat we niet zo thuis zijn in php.

Ik hoop dat iemand zich geroepen voelt voor deze klus.

Bij voorbaat dank
overbelast ? wij hebben een bandwith unlimited en hd ruimte idem dus dat zal wel meevallen
Ja maar server geheugen niet, en als 100 man hetzelfde script uitvoeren dan trekt het nogal wat geheugen. Dus moet je zorgen dat je PHP zo efficient mogelijk is.
gerard schreef op 21.06.2007 12:04
overbelast ? wij hebben een bandwith unlimited en hd ruimte idem dus dat zal wel meevallen

Onbeperkt bestaat niet...
Luke Banning schreef op 21.06.2007 12:08
[quote='gerard schreef op 21.06.2007 12:04']overbelast ? wij hebben een bandwith unlimited en hd ruimte idem dus dat zal wel meevallen

Onbeperkt bestaat niet...[/quote]

idd, er zit toch een limiet aan wat het kabeltje aankan of dat nou UTP is of glasvezel.
ik heb niet gevraagd om server oplossingen ik vraag naar een scripter ;-)

en jawel unlimited is nogsteeds onbeperkt :)
Haha, unlimited bestaat niet bij hosting...
Hij geeft je onbeperkt toegang, omdat hij weet dat je waarschijnlijk niet 1000 Gb per maand verbruikt...
Heb jij wel eens een PC gezien met een harde schrijf die een onbeperkte grote heeft? Ik niet...
Als jij ineens 1 Terabyte op je account gaat zetten help je die server flink over de zeik, leer mij de hosting wereld kennen...
Kortom samengevat: OVERSELLING
hier kan wel een slotje op zoek elders wel iemand die me wil helpen ;-)
gerard schreef op 21.06.2007 12:14
hier kan wel een slotje op zoek elders wel iemand die me wil helpen ;-)

Als ke even in je box had gekeken dan had je een PM van me gezien.
We willen je gerust helpen.
Maar A. je vacature is nou niet echt duidelijk en B. je beweert dingen die niet waar zijn, namelijk dat je onbeperkt bandbreedte en opslag hebt, maar dat bestaat niet...
fair use policy luke

Reageren