Hoi,

Wij hebben sinds een kleine maand een profielsite opgezet waar mensen zich gratis aan kunnen melden.

Echter zitten er wat foutjes in die wij niet opgelost krijgen gezien het feit dat we niet zo thuis zijn in php.

Ik hoop dat iemand zich geroepen voelt voor deze klus.

Bij voorbaat dank
je hebt helemaal gelijk lucky luke pffffffffff
Bandbreedte ftw
Ook het aantal plaatjes laden duurd lang, dus niet alleen het script kost anders veel, maar ook telkens het downloaden van de plaatjes ;)

Bovenop dat, zullen er nog wel meer mensen gebruik maken van de server...

Ik denk niet dat het dedicated hosting is.
Ik heb ook nogsteeds geen code gezien.
ik weet niet hoe dat kan want hier laad alles gewoon lekker snel ?

we horen er ook niemand over klagen
nee kan ook niet dat je een code ziet ik ben in gesprek met jurgen betreffende de foutjes in het script
gerard schreef op 21.06.2007 12:58
ik weet niet hoe dat kan want hier laad alles gewoon lekker snel ?

we horen er ook niemand over klagen

Ik zit hier op een laptop die toch redelijk nieuw is, op 54mb netwerk...

Het zijn een hoop plaatjes, misschien kan je beter wat minder plaatjes doen, of de groote aanpassen...
vandaar dat ik dus een scripter zoek die me erbij wil helpen
Alhoewel de website hier wel snel laad kan ik mij opzich wel iets voorstellen bij sommige klachten. Jouw website is 373982 bytes, wat neerkomt op 365 kb. Niet supergroot, maar toch ook niet weinig. Daarnaast bestaat je website uit 121 objecten waarvan 114 plaatjes, toch is toch wel een hoop requests... Verder verwijs je naar twee afbeeldingen die een 404 teruggeven en heb je een enorme berg javascript welke (mijn mening) volledig overbodig is.
2 afbeeldingen die een 404 terug geven oh die had ik nog even niet gezien.

Kijk het verhaal is dat ik het script heb gekocht van iemand die naar eigen zeggen hets cript mocht verkopen.

Toen we zagen dat het script diverse malen al was aangeboden en verkocht zijn we aan de bel gaan trekken waarna de verkoper zich terug trok (logisch want hij had het recht niet om het te verkopen) en hebben dan ook contact gekregen met de orginele scripter,echter is er zo veel aan veranderd aan het script dat de orginele scripter zoiets heeft van ohwzz

Neemt niet weg dat wij het een mooi script vinden wat de mensen dan ook aanspreekt gezien de reacties echter zitten er schoonheidsfoutjes in die we er graag uit zouden willen hebben.

Er zijn naar onze mening iets te veel profielensites waar je voor zowat alles moet betalen en dat is nou juist wat wij niet willen.

Alles voor nop en leuk voor de bezoekers daar gaat het ons om.

Reageren