Gerard bel voor de gijn eens een bedrijf op, als die het al doen kun je beter nog een 0 achter het bedrag zetten (wel voor de komma) want dan ben je nog veel duurder uit.
Het is natuurlijk ook de vraag wat je wilt, iemand die wat prutst en het uiteindelijk misschien wel lukt of iemand die goed werk aflevert zodat je weet dat het goed werkt.
Gerard, het word tijd dat jij ff rustig aan gaat doen. Er hangen hier gasten rond die genoeg kennis hebben om heel veel schade aan te richten, en jij maakt jezelf wel een heel gemakkelijk doelwit.
bij een bedrijf wordt je tenminste normaal te woord gestaan :)
Hier ook, tenzij je gaat zeiken omdat wij oh, zoveel geld vragen. Zeg je bij een bedrijf ook, als het om een bedrag van 2000 euro gaat, doe er maar een 0 af, dan zal dat bedrijf je héél hard uitlachen...
zo te zien hebben de meeste mensen hier meer 'leven' dan jij, jij bent degene die op internet loopt te schelden niet wij.
niet de intentie om geld te verdienen he, als wij jou site tot een succes maken denk ik niet dat wij er ooit nog wat van terugzien. ga php leren en los het zelf op.
schade aanrichten gaan we dreigen ? nou fraai en dat bied zich aan om voor mensen sites te maken en te scripten
ga je nu de site hacken ofzo ? echt waar mensen jullie maken me aan het lachen.
er is niets te halen bij me dus gaan we maar dreigen ja zo kan het ook alleen wordt ik er niet warm of koud van.
en wat dat schelden betreft is een kwestie van teruglezen hoe jullie de boel benaderen,actie reactie noemen ze dat.
?
Onbekende gebruiker
21-06-2007 19:16
Ben het aan de ene kant wel eens dat men ongevraagd de site gaan beoordelen, maar aan de andere kant kun je ook wel je gedrag een beetje op een laag pitje zetten. Schreeuwen is nergens voor nodig. Misschien een laag punt gehaald in de proefwerkweek ofzo, maar reageer dat niet af op PHPhulp.nl leden.
Verder nog over de prijs. Ik heb ook zo'n soort service website, waar mensen me kunnen raadplegen etc. Ik weet niet veel van marketing af, maar 100 eurie voor een site fix is niet duur. Ik doe het weliswaar voor 15 eurie, maar dat ter zijden. (Vooral omdat het nog geen grote fixes zijn geweest :D).
Dus, òf normalerwijze verder gaan aan dit topic, òf gewoon weg laten zakken in de lijst.
Btw, we zijn hier helemaal niet bezig om geld te verdienen ofzo?
Wij zitten hier om elkaar te helpen. Ik zit hier echt niet zo van: "Geld, geld!! Ik ben Gerard". Ik zit hier voor mn Lol om php te leren. En ik denk dat dat voor veel meer hier geld.
werken jullie overigens allemaal met een factuur of gaat het zo in de pocket ?
Gewoon een factuur, niets bijzonders.
Tarief is overigens 50 euro per uur, ex. btw. mocht je mijn diensten willen inhuren. Heb de komende tijd overigens geen tijd voor nieuwe klanten, wordt minimaal oktober.