Laat mij niet lachen, jouw hele website is gemaakt om geld te verdienen. Dat is absoluut niet zo met PHPHulp. Van iedere 100 uur die ik in PHPHulp stop krijg ik nog geen 1 uur betaald.
er zijn heus wel mensen die me willen helpen met de site.
Klopt, daarvoor ben je bij phphulp.nl aan het juiste adres. Wil overigens niet zeggen dat jij niets hoeft te doen, dat is weer wat anders.
hier in ieder geval niet dat heb ik al wel in de gaten.
Dat is nieuw voor mij, heb daar nog niets van gemerkt! Bv. mijn reactie van 17:12 legt al direct een vinger op een zere plek (omvang van de pagina's), de oplossing zul je zelf moeten implementeren al willen wij je best helpen met het zoeken naar een oplossing.
Idd, als mensen op geld uit zijn dan wijzen ze je niet alleen op het probleem, maar bieden dan ook gelijk aan om het "op te lossen voor een vriendenprijsje"...
ik weet niet wat het probleem nou is want hier heb je je toch ook voor moeten registreren ?
maar ik snap het wel,hier is geld te verdienen dan ligt het weer anders he'.
dat is de maatschappij vandaag de dag alles draait om de pingels zo niet dan kan de persoon in een gaatje vallen.
wat de site betreft,maak je geen zorgen dat komt wel goed.
er zijn heus wel mensen die me willen helpen met de site.
hier in ieder geval niet dat heb ik al wel in de gaten.
hier wordt niemand geholpenmhier worden sites per definitie al gelijk afgekraakt.
fraai.
maar goed ik reageer er niet meer op,het ga jullie goed.
verdien ze ;-)
Pffff.. over koeiehersens dom gesproken.
Je verdient niet eens een goed lopende site te hebben, als je zo over phphulp praat. Ga je mond spoelen jò! iks dee.
wij hebben totaal niet de intentie geld te gaan verdienen aan de site.
en die vriendenprijsjes van jullie die komen me bekend voor.
hoe durven jullie het in je hersens te halen bedragen te noemen van 100 en meer voor een beetje tijd wat je als phpkenner in een site steekt.
gaan jullie lekker een ander uit zitten kleden die wel zo blind is om direkt ja te roepen als de eerste de beste zich aanmeld om tegen een vriendenprijsje van 200 euro de site te maken
stelletje klunzen
zit heel de dag achter de pc om zo geld in het laadje te brengen
Hmm, ik kan mij niet herinneren dat ik geldbedragen gevraagd heb. Meestal komen mensen naar mij toe met 'ey, zou jij het anders niet voor mij kunnen maken voor x euro'.
Maareh, vanwaar al dat geschreeuw? Get a life and get a job is overigens niet nodig... Net 3 maanden in de keniaanse bush-bush gezeten en ik ga zomenteen voor een paar maanden naar Amerika. Daarnaast een prima vriendengroep en dito werkomgeving.
€100 a €200 is absoluut niet veel. Voor kleine aanpassingen kost het misschien amper wat maar bijvoorbeeld een grote aanpassing maken kan snel oplopen. Het is allemaal wat je zelf wilt. Volgens mij zijn er ook programmeurs hier die €40/€50 p/uur vragen(Ik ga geen namen noemen). Dit lijkt veel, maar wij hebben jaren moeten leren voor wat we nu kunnen. Wil je het zelf niet leren, dan zal je in de buidel moeten tasten.
Wat een gezellig topic is dit! Heb blijkbaar iets gemist de laatste tijd.
My life zal de komende week in Nederland zijn en daarna nog 2 weekjes België, Duitsland, Zwitserland en Italië. Kortom, niks mis mee. Daarna moet ik weer terug naar huis, het is afzien hier in Rio. Maar ja, ook hier moet er geld in het laadje komen!
En nu is het mooi geweest, iedereen weer even normaal doen en normaal met elkaar omgaan. Beetje afzeiken is te simpel, verlaag jezelf niet tot dat niveau. Zei de ouwe lul... ;)