Vervelen? Met een heerlijke vriendin op de bank? Lijkt me sterk. Mocht het gebeuren, duik ik wel even het zwembad in.
Ik verveel mij zelden, ik heb namelijk altijd wel wat te doen. Het punt is alleen dat ik daar soms geen zin in heb, maar dat is meer dingen voor mij uitschuiven. Wat ik de laatste tijd wel doe is Desert Combat opstarten en een paar vrienden bellen om ff een halfuurtje af te reageren :P
Lol :)

Als ik me verveel, nouja, geen zin heb om dingen te doen die ik moet doen...
Ga ik Call of duty 2 spelen... even 1 potje... en dan kan ik weer verder :)

Tip, klik niet op flapflap.flappie.nl :)

Verder over dat wat ik doe als ik niks te doen heb.... Niks doen? Of wat web-applicaties maken. Of wat ook leuk is, is dat je met een wallhack dan mensen neer gaat knallen in Call of Duty 2 :D (It's for fun oke?!)
Wat ik ook wel eens doe is andere spelletjes dan Call of Duty 2 spelen, zoals Dystopia/SourceForts/Counterstrike(surf maps) en ga zo maar door...

Kortom, genoeg te doen :)
Ik heb idd ook altijd wel wat te doen... Als ik er geen zin in heb. Ga ik in de tuin zitten en me helemaal naar de klote roken. En als mijn sigaretten op zijn, ga ik op PHPhulp.nl ;-)
Jason de Ridder schreef op 21.06.2007 19:25
Ik heb idd ook altijd wel wat te doen... Als ik er geen zin in heb. Ga ik in de tuin zitten en me helemaal naar de klote roken. En als mijn sigaretten op zijn, ga ik op PHPhulp.nl ;-)

Wat een leven :P
Jason dan zijn je sigaretten vaak op.

Ik heb meestal te veel dingen om me te vervelen en als ik eens niks te doen heb ga ik rustig in een stoel zitten. Dan denk ik na over vanalles en geniet ik van de vogels in de achtertuin.
Die 1ste link is echt faking kinderachtig.. hoe oud ben jij? Dat stoort mij tijdens designen :-/ kan ik firefox weer opnieuw opstarten.. ach boeie xD

Wat ik doe xD?
Een layout maken :-) gitaarspelen :-)
Tennissen, iets anders xD ?
Ohja voor tv hangen :-D
TJVB schreef op 21.06.2007 19:45
... Dan denk ik na over vanalles en geniet ik van de vogels in de achtertuin.

Dat heb ik ook vaak. Gewoon voor je uit staren en de "zonnestralen" op je af laten komen :) Totally zen

Reageren