Het woord verveling is een woord wat mag geschrapt worden uit het woordenboek, ik verveel me nooit. Ik zou me graag eens willen vervelen maar dat laten mijn hobby's en interesses niet toe. :P
Kevin Riemers schreef op 21.06.2007 20:09
Als ik me verveel bezoek ik duizende sites waarvan ik zelf niet eens weet wrom ik daar uberhaupt ben .... en ik rook en rook en rook maar door ..

zo jong, en dan al je leven verpesten met roken, ik snap dat nog altijd niet hoor, maargoed.

Maar ik verveel me eigenlijk ook nooit, heb juist altijd tijd tekort, als jij je verveelt, mag je altijd wel even langskomen hoor, dan heb ik nog wel wat voor je :p
Helaas gaat dat vele tijdtekort vaak ten koste van mijn slaap en nachten van 2 a 4 uur is dan ook geen uitzondering :)
zo jong, en dan al je leven verpesten met roken, ik snap dat nog altijd niet hoor, maargoed.
Ieder z'n ding hè. Sommige mensen zitten de hele dag op een PHP forum zonder ooit 1 meisje te zien. Het is maar wat je leven verpesten noemt. Ik doel overigens niet op jou ofzo hoor, maar gewoon in het algemeen.
Wat ik doe als ik me verveel? Ehmmmm nutteloze reacties plaatsen...
mebus schreef op 22.06.2007 08:18
Wat ik doe als ik me verveel? Ehmmmm nutteloze reacties plaatsen...

Oh zo kwam je van 900 posts naar 2000 posts :D
Nja, mijn nickname verraad gewoon alles wat ik in me "verveel tijd" doe... :)
GaMer13 schreef op 22.06.2007 09:10
Nja, mijn nickname verraad gewoon alles wat ik in me "verveel tijd" doe... :)

Hmmm, je doet 13 games als je je verveelt? ;)
Luke Banning schreef op 22.06.2007 09:13
[quote='GaMer13 schreef op 22.06.2007 09:10']Nja, mijn nickname verraad gewoon alles wat ik in me "verveel tijd" doe... :)

Hmmm, je doet 13 games als je je verveelt? ;)[/quote]
Mnah neej, niet helemaal:
Ik ben gamer als ik me verveel en 13 is me geluks getal tijdens het spelen...

EDIT:
Ik haal daarom ook niet hoger dan 13 frags ;) (neh, grapje).
GaMer13 schreef op 21.06.2007 19:21
Of wat ook leuk is, is dat je met een wallhack dan mensen neer gaat knallen in Call of Duty 2 :D (It's for fun oke?!)
En dat noemt zich een gamer!? Het is toch juíst leuk om zonder cheats te spelen, en dan iedereen overhoop te knallen? Met cheaten haal je het verassings element compleet uit het spel... Cheaten geeft eigenlijk gewoon aan dat je er geen fuck van kan ;-) Daarvoor heb je immers die wallhack nodig...

ontopic:
Ik heb het veel te druk om me te vervelen, maar wat Arjan zegt: soms heb je gewoon geen zin en schuif je alles lekker vooruit :-P

Reageren