Wat doen jullie al je je verveeld?
Ik verveel me dan, en weet hellemaal niks om te maken in php.
Paar leuke sites:
www.flapflap.flappie.nl
www.miniclip.nl(.com)
Groetjes, Robin.
63 views
Kevin Riemers schreef op 21.06.2007 20:09Als ik me verveel bezoek ik duizende sites waarvan ik zelf niet eens weet wrom ik daar uberhaupt ben .... en ik rook en rook en rook maar door ..
zo jong, en dan al je leven verpesten met roken, ik snap dat nog altijd niet hoor, maargoed.Ieder z'n ding hè. Sommige mensen zitten de hele dag op een PHP forum zonder ooit 1 meisje te zien. Het is maar wat je leven verpesten noemt. Ik doel overigens niet op jou ofzo hoor, maar gewoon in het algemeen.
mebus schreef op 22.06.2007 08:18Wat ik doe als ik me verveel? Ehmmmm nutteloze reacties plaatsen...
GaMer13 schreef op 22.06.2007 09:10Nja, mijn nickname verraad gewoon alles wat ik in me "verveel tijd" doe... :)
Luke Banning schreef op 22.06.2007 09:13[quote='GaMer13 schreef op 22.06.2007 09:10']Nja, mijn nickname verraad gewoon alles wat ik in me "verveel tijd" doe... :)
En dat noemt zich een gamer!? Het is toch juíst leuk om zonder cheats te spelen, en dan iedereen overhoop te knallen? Met cheaten haal je het verassings element compleet uit het spel... Cheaten geeft eigenlijk gewoon aan dat je er geen fuck van kan ;-) Daarvoor heb je immers die wallhack nodig...GaMer13 schreef op 21.06.2007 19:21Of wat ook leuk is, is dat je met een wallhack dan mensen neer gaat knallen in Call of Duty 2 :D (It's for fun oke?!)