Je hebt alleen een nickban. je moet gewoon ff je nick verranderen en je kan er weer op :)
Wat ik doe als ik me verveel, is me dan ook echt tepletter vervelen.
Maar de laatste tijd komt dat bijna nooit voor, ben nu met een uber project bezig samen met 2 andere phphulpers hier :)
Man, wat zijn jullie raar:S Met een PC in huis verveel je je nooit, eerst PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan PHP-eren en dan ff gamen, dan slapen en dan ect..
Ik heb genoeg te doen, ik herschrijf samen met Benny van hiero m'n site.. T wil alleen niet, kijk in mijn topic ergens als je wilt helpen..
EDIT: ohhja, ik kijk ook nog even naar mijn mooie HP w1907v 19'' widesceen, 2 daagjes uit, zelf verdient met folderen:D