Waarom zou je naar www.live.com gaan O_o
Tjah, ik heb eiegenlijk nooit dat ik me verveel, maar ook niet dat ik niets te doen heb.. Heb genoeg werk liggen eigenlijk, en ben druk zat. (al zijn er mensen die daar anders over denken, maar die krijgen maar een klein deel mee)
Als ik een keer tijd heb, naast school, werk, vriendin, php-en, sites maken enzo en natuurlijk op PHPhulp zitten, (ben d'r maar druk mee) dan ga ik wel een filmpje kijken ofzo, of ik ga heerlijk in de tuin zitten/ liggen met een goed boek (op moment dan 1 over webdesign, maargoed)
Tjah, en verder tennis en voetbal ik ook nog, dus dat kost ook wel wat tijd.. :) Vervelen staat bij mij dus eigenlijk niet in het woordenboek en dat "vooruitschuitven" wat velen toch blijken te doen, is ook wel iets dat bij mij past.
Als ik me verveel bezoek ik duizende sites waarvan ik zelf niet eens weet wrom ik daar uberhaupt ben .... en ik rook en rook en rook maar door ..
PHPerik schreef op 21.06.2007 20:01
Als ik niks te doen heb ga ik naar m'n vriendin.

[edit]Of naar www.live.com[/edit]

Ik ga liever naar igoogle :)
Luke Banning schreef op 21.06.2007 20:09
[quote='GaMer13 schreef op 21.06.2007 20:07']Waarom zou je naar www.live.com gaan O_o

Ben je het nu al vergeten?
PHPerik in het nieuws[/quote]
Oh neej he, niet dat weer :P
Als ik geen zin heb in serieuze dingen (scripten, designen) start ik War Rock op, schiet zoveel mogelijk mensen dood, en ga na één potje weer serieuze dingen doen.
Vervelen ken ik niet.
Wat een lol topic dit,

Ik ga meestal me pc kast schoon machen, of css spelen.

Of verveelen.

Of mensen lastig vallen <-- (ben ik goed in)

*Valt lastig*
robin schreef op 21.06.2007 21:57
Of mensen lastig vallen <-- (ben ik goed in)
Nou, Niek en Kip (Boris) zijn daar vele malen beter in :P
als ik me verveel kick ik niek en boris uit het phphulp kanaal :p

als ik me verveel doe ik gewoon iets totaal anders dan wat ik normaal doe.

Reageren