De meeste weten hier mijn 'Dual-Core' problemen.. Mijn ouders zeggen nou: je hebt een goed rapport en bijna jarig, misschien kopen we wel een nieuwe PC voor je. Dat misschien is zeker, zoongeveer, mijn ouders geven iets als ze het beloofd hebben. M'n moeder en m'n vader willen dit wel, omdat me vader dan mijn PC krijgt en m'n moeder die van hem. Dat is best vooruitgang voor m'n vader.

Ik dacht eerst, ik stel een PC samen ik kwam uit op rond de €5000,-. Had ik mooie gamers PC, niet van alles het duurst, maar ook niet slecht.

Dat krijg ik zowiezo niet voor m'n verjaardag. Dus dan moet ik maar een complete PC gaan zoeken. Ik kwam uit op deze.

[edit]Hij staat trouwens ook goed bij mijn beeldscherm: kliko[/edit]

Hij lijkt mij wel goed, alleen de vid kaart weet ik niet. Ik heb meer verstand van gForce enzo. Wie heeft ervaring met ATI of een argument tegen of juist voor? M'n broertje heeft ook een ATI, niets mis mee, maar of op deze vid kaart ook next-gen games gespeeld kunnen worden? Dat weet ik nog niet zo zeer.

Ik heb Windows Vista Ultimate Edition. Dus 3x raden welke ik dan gebruik, niet die HE dus.. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? HE configureren, dan formateren en dan UE er op installereen? Want ws zit HE er al op voorgeinstalleerd.

Veel vragen, dus ik hoop ook veel antwoorden! MVG, Tommy

[edit]Ik prik er nog zeker 1 gig bij, mss 2.[/edit]
tommy, tommy, tommy...

ga is werken voor je geld, in plaats van je ouders er mee lastig te vallen... Die moeten er ook gewoon voor werken. En als jij kado's krijgt van een rug, kun je we rustig met het hele forum stellen dat je een ong*****arken bent.

Vroeg ik hier om? En ik werk ook.. Dus niet zeuren.

En het is een verjaardags kado, wil je mij verbieden om dat te krijgen? Zoek leve google
Kado oke, maar mijn ouders geven geen kadotjes van 1000 euro :O
Tommy schreef op 28.06.2007 07:38

....Dat krijg ik zowiezo niet voor m'n verjaardag. Dus dan moet ik maar een complete PC gaan zoeken. Ik kwam uit op...

wat zal ik zeggen (het is allemaal erg sugrestief), en nee ik kan jou niet verbieden om iets te vragen of te krijgen. Dat is mijn taak niet.

Ik wil je slechts het morele besef bijbrengen dat niet alles zomaar uit de lucht komt vallen, en dat er altijd mensen met betere spullen...

ps ik heb deze gekocht van het jaar:
deze
toegeven ik verdien ietsje meer (ben al 23). En ik heb ff zitten denken ik gaf met 14/15 al mijn geld uit aan deze:

en wieltjes (helaas niet aan kniebeschermers)
lol, maar toen was de computer nog niet zo 'ontwikkeld'..
in '93 (jou geboortejaar, en ik ben 9) kregen we voor het eerst een pentium (ik had de beschikking over een na '95), en we waren allemaal overtuigt dat het niet sneller kon zonder dat het de rotatie van de aarde zou aantasten....

en toch gingen we in 14 jaar van 60 mhz naar 3000 mhz, gelukkig is de aarde in het zelfde tempo blijven draaien.

hoewel een vervijftigvouding van de rotatiessnelheid wel hele toffe zwaartekracht gevolgen zou kunnen hebben....
Wooh je komt mij nogal verwend over..
En btw, gefeliciteerd :-D je hebt nu 3 topic open in laatste forum berichten. Van de 12 heb jij er 3 :-P Dat is één vierde :-P Niet dat ik er iets tegen heb xD
Deze topics blijven gewoon lang hangen..

Maar het klopt wel, toen ik deze pc kreeg, dacht ik dat het niet sneller kon..

En wanneer zouden ze wat uitvinden dat de aarde sneller gaat draaien? Ik wil dat met die zwaarte kracht wel eens proberenxD

Reageren