De meeste weten hier mijn 'Dual-Core' problemen.. Mijn ouders zeggen nou: je hebt een goed rapport en bijna jarig, misschien kopen we wel een nieuwe PC voor je. Dat misschien is zeker, zoongeveer, mijn ouders geven iets als ze het beloofd hebben. M'n moeder en m'n vader willen dit wel, omdat me vader dan mijn PC krijgt en m'n moeder die van hem. Dat is best vooruitgang voor m'n vader.

Ik dacht eerst, ik stel een PC samen ik kwam uit op rond de €5000,-. Had ik mooie gamers PC, niet van alles het duurst, maar ook niet slecht.

Dat krijg ik zowiezo niet voor m'n verjaardag. Dus dan moet ik maar een complete PC gaan zoeken. Ik kwam uit op deze.

[edit]Hij staat trouwens ook goed bij mijn beeldscherm: kliko[/edit]

Hij lijkt mij wel goed, alleen de vid kaart weet ik niet. Ik heb meer verstand van gForce enzo. Wie heeft ervaring met ATI of een argument tegen of juist voor? M'n broertje heeft ook een ATI, niets mis mee, maar of op deze vid kaart ook next-gen games gespeeld kunnen worden? Dat weet ik nog niet zo zeer.

Ik heb Windows Vista Ultimate Edition. Dus 3x raden welke ik dan gebruik, niet die HE dus.. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? HE configureren, dan formateren en dan UE er op installereen? Want ws zit HE er al op voorgeinstalleerd.

Veel vragen, dus ik hoop ook veel antwoorden! MVG, Tommy

[edit]Ik prik er nog zeker 1 gig bij, mss 2.[/edit]
Haha, jaja, jij wel =P
Ik ben niet echt een gamer nee, zowiezo niet van zware games nieuwe games ;)
Ik game vooral SAMP (MTA kan niet op Vista:(). Enige game waarvoor ik een naxt-gen vga kaartje zou willen is GTA IV (voorspelbaar!).

Wie ramt er met mij trowuens op 18:00 F5 op http://rockstargames.nl/IV/?
heb je voor GTA IV dan DX10 nodig?
GTA IV, daar heb je mss nog wel hoger voor nodig. Dat is ook de rede dat ze het op de PS3/XBox360 uitbrengen, het is zo zwaar, het is even goeie kwaliteit als HDTV..

1 ding aan die HDTV reclame vind ik raar: als ik het op zon mini oud tvtje bekijk, dan is het nogsteeds super mooi.. dus wat zeikt iedereen over onze oude tv thuis?
@tommy, nog nooit een echte HD tv gezien?
In de winkel.. Maar dan sta ik alleen maar te staren, en te kwijlen..
YPM schreef op 28.06.2007 14:12
@Luke: Ook servers van 60.000 $ zijn beschikbaar voor de liefhebber ;)
http://www.sun.com/servers/index.jsp

Ja, dat weet ik ook wel, maar dat is ook geen 'beginnende' server meer, zoals Jurgen zei ;)
YPM schreef op 28.06.2007 14:21
Ik wijs je er even op dat niet iedereen een PC van 1000 € krijgt als er nog een prima PC staat...

I agree!
en dan zegt ie nog zelf dat hij een gegeven paard niet in de bek mag kijken... maar met een goede computer in huis een nieuwe vragen is dat niet?... hahaha
Thijs schreef op 28.06.2007 11:58
En dan zeg je...

[quote='Tommy schreef op 28.06.2007 07:38']Had ik mooie gamers PC, niet van alles het duurst, maar ook niet slecht.

Wat moet je nou met 2000GB ?[/quote]

Euhm...
Ik heb aan 1060GB nog niet genoeg (A)

Reageren