De meeste weten hier mijn 'Dual-Core' problemen.. Mijn ouders zeggen nou: je hebt een goed rapport en bijna jarig, misschien kopen we wel een nieuwe PC voor je. Dat misschien is zeker, zoongeveer, mijn ouders geven iets als ze het beloofd hebben. M'n moeder en m'n vader willen dit wel, omdat me vader dan mijn PC krijgt en m'n moeder die van hem. Dat is best vooruitgang voor m'n vader.

Ik dacht eerst, ik stel een PC samen ik kwam uit op rond de €5000,-. Had ik mooie gamers PC, niet van alles het duurst, maar ook niet slecht.

Dat krijg ik zowiezo niet voor m'n verjaardag. Dus dan moet ik maar een complete PC gaan zoeken. Ik kwam uit op deze.

[edit]Hij staat trouwens ook goed bij mijn beeldscherm: kliko[/edit]

Hij lijkt mij wel goed, alleen de vid kaart weet ik niet. Ik heb meer verstand van gForce enzo. Wie heeft ervaring met ATI of een argument tegen of juist voor? M'n broertje heeft ook een ATI, niets mis mee, maar of op deze vid kaart ook next-gen games gespeeld kunnen worden? Dat weet ik nog niet zo zeer.

Ik heb Windows Vista Ultimate Edition. Dus 3x raden welke ik dan gebruik, niet die HE dus.. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? HE configureren, dan formateren en dan UE er op installereen? Want ws zit HE er al op voorgeinstalleerd.

Veel vragen, dus ik hoop ook veel antwoorden! MVG, Tommy

[edit]Ik prik er nog zeker 1 gig bij, mss 2.[/edit]
AVI Unencoded? Veel 1080p HD video's?
Off-topic: leuk speeltje is dit zeg!
vincent schreef op 28.06.2007 16:02
[quote='Thijs schreef op 28.06.2007 11:58']En dan zeg je...

[quote='Tommy schreef op 28.06.2007 07:38']Had ik mooie gamers PC, niet van alles het duurst, maar ook niet slecht.

Wat moet je nou met 2000GB ?[/quote]

Euhm...
Ik heb aan 1060GB nog niet genoeg (A)[/quote]

En hoeveel van je data gebruik je ok daadwerkelijk?
Of heb je gewoon sinds 2004 al je games / films / muziek etc die je gedownload hebt nooit verwijderd? :P

Even voor de grap uitgerekend hoelang het zou duren als je constant met de maximale snelheid download.
( In dit geval mijn internet verbinding )

HDD: 1060GB
Internetsnelheid: 4mbit = 500 kb/s ( 4000 / 8 )

500 / 1024 / 1024 = 0,000476837158203125 GB/s

( van kb/s -> GB/s )

1060 / 0,000476837158203125 = 2222981,12 seconden

2222981,12 / 60 / 60 / 24 = 25,73 dagen
staat van alles op
paar 100GB aan films en games, zooi muziek....
je kan het zo gek niet bedenken of het staat erop..

en dan :
1 hdd apart voor installaties van games
1 hdd voor het system
en 3 download disks

daarom komt er in men nieuwe pc 6x 1TB (ja, ik heb geld te veel)

*edit*

Ik heb zoveel omdat ik redelijk veel mensen heb die aan mij de nieuwste films/games vragen.
Niet lullig bedoeld, maar als je zó veel hebt dan zou ik eens gaan twijfelen of je nog wel een normaal leven hebt. Ik zou nooit tijd hebben voor het kijken van al die films of het spelen van al die games, etc.
ik heb er ook nooit de tijd voor :P
zit 8 uur per dag op kantoor, weekenden ben ik vaak feesten of zit ik bij men vriendin
heb ik een middag vrij ga ik ook weer naar men vriendin.
avonden beetje kloten met wat vrienden of sleutelen aan men brommer

*weggehaalt uit verstandigheid*
Oke :)

Trouwens niet erg slim om dit zo publiekelijk op een forum te zeggen, maarja
Nieuwe pc :O Ik zit hier met een ouwe crt monitor (ben aan het sparen voor een 19" Widescreen) en een pIII 1ghz, 512 mb ram en 40 gigabite. Leuk pc'tje, maar voor een P4 zou ik een moord doen :| Vind het eerlijk gezecht ook een beetje verwend
Je moet vrienden zoeken Thomas, kan je misschien ergens een afgedankte P4 of Pentium D ofzo krijgen...
Ik hoop ooit nog dat m'n ouders de staatsloterij winnen (A) Ik heb nog genoeg wensen, te beginnen bij m'n eigen serverke

Reageren