Ik zou wel eens willen weten van de mensen die geen FF gebruiken waarom ze dat niet doen?
Ja, die zeg ik net... Bovenste...
Ik gebruik nu IE maar ik denk dat ik ga overstappen op FF,
ik heb vier browsers geinstalleerd en ik gebruik ze lekker allemaal, ff het meest dat wel.

iemand nog een toffe tip voor een ie6 standalone instal, ik krijg het nog niet helemaal lekker aan de praat.

dat zou ik op 5 uitkomen.
Err... Een nieuwe tab knop? Men klikke met de rechtermuisknop op bvb je startpagina knop, men selectere 'aanpassen'. Men zoeke de knop 'nieuw tabblad' (Logisch toch?), en men slepe deze langs bvb je startpagina knop. Dus waarom, ooooh waarom, zou je hier een addon voor nemen?

Een sessie saver is trouwens ook standaard vanaf Firefox 2.0 ofzo? Jezus toch, zitten jullie hier IE maar af te kraken, Firefox is dé wonderbrowser, maar de simpelste dingen weet je niet eens?

Wat mij betreft, voornamelijk Firefox, hoewel IE7 ook wel erg goed werkt hier.
nog een add-ons : klikje (is voor thema te kiezen!)
Lol, thema kiezen zit er toch ook standaard al in:S
Omdat Opera gewoon de beste browser is...

Omdat je met FF toch nog wel eens je gegevens kwijt raakt. (Met Thunderbird nog vaker).
F) Geen auto-refresh (gebruik ik laatste tijd niet meer maar toch)
Je bedoelt een criminal-hacker?
Een criminal hacker?
G) Opent nieuwe tabs in het huidige scherm
Ja, daarvoor hebben ze tabbladen bedacht. Raar he, om het in hetzelfde scherm te doen? :P
Excuses, ik bedoelde dat hij een 'bladwijzer' in de huidige tab opent.
H) Vernieuwen van een (i-)frame moet je doen via een submenu-tje
Ja, anders wordt het hele menu te vol.
Dan vervang je die eerste 'Vernieuwen' optie toch hierdoor...
J) Niet duidelijk veiliger
En dus?
Dat is de reden van heel veel mensen om Firefox te gebruiken.
P) Veel websites werken slecht in FF (heb tot nu toe slechts 1 site gevonden die dat anders om heeft)
Dat ligt ook aan scripters, die zich niet aan de webnormen houden (van de W3). Dan moet je niet boos worden op de scripter!
Maar als Firefox nou zo omschakelen naar een IE 'parser', of meer van dezelfde codes zou gebruiken dan zou dit veel beter werken. Een pagina die W3-valid is moet gewoon de juiste HTML-code bovenaan zetten.
Toch) wat evrgeten, waar zit de knop om een nieuwe tab aan te maken?
Daar hebben ze ook een sneltoets voor. CTRL + T.
En dan druk ik dus weer liever op een knop omdat ik anders evenwel nog moet klikken op een bladwijzer.

-----------------------------------------------------------

A) Vaak slomer met laden van pagina's
Ligt er maar net aan, maar af en toe is het idd wel zo ja
Volgens mij zijn dit vooral de pagina's met JavaScript, welke ik juist het liefst open ivm gebruiksgemak.
F) Geen auto-refresh (gebruik ik laatste tijd niet meer maar toch)
Waar heb je dat in vredesnaam voor nodig? Een server flooden?
Geen idee, laatste keer dat ik het heb gebruikt was volgens mij om te doen alsof ik online was >.>
J) Niet duidelijk veiliger
Niets is veilig
Maar wel veiliger.

-----------------------------------------------------------

Over add-ons, sommige dingen moeten gewoon standaart zijn, zoals bijv. standaart 3 themas beschikbaar waar je uit kan kiezen. En zoals eerder gezegt wat in FF 2.0 zit, een sessie saver, zou ook standaart moeten bij elke browser met tabbladen. Ook als je hebt ingesteld dat nieuwe pagina's in nieuw tabblad moet worden geopent, zou a) Shift-klik dat ook moeten doen en b) linkje in rechtermuisknop menu om in nieuw venster te openen weggehaald moeten worden.

Oja en dan nog over dat het aan de programmatuur ligt wanneer een pagina lelijk is in FF; dan kan de schuld wel daar liggen, maar dan is het nog wel een minpunt.

Reageren