Ik heb een reseller pakket bij Pcextreme. krijg ik een mailtje dat de prijs 45% omhoog gaat !!! ..... want alles wordt toch WAT duurder ! Hallooo, WAT duurder... Kan dat zo maar !?
Bovendien zijn ze ook nog eens ontzettend karig met het aantal megaBytes dat je mag gebruiken ook.
Een andere reseller zoeken ? Ze gaan er natuurlijk vanuit dat je niet zo snel overstapt, zo'n gedoe! Dat lijkt me ook wel ja, of zijn er slimme manieren om al je accounts in 1 keer over te zetten ?
Kan iemand me een goed reseller account aanraden?
Als je de voorwaarden leest van hun, daar zijn ze eenmaal voor:

5.2 PCextreme behoudt zich het recht voor tarieven tussentijds te wijzigen en zal de Klant hiervan dertig (30) dagen van tevoren op de hoogte stellen. Indien de Klant een tariefswijziging niet wenst te accepteren, heeft hij het recht om binnen zeven dagen na de in dit artikel genoemde kennisgeving de Overeenkomst waarop de tariefswijziging betrekking heeft schriftelijk op te zeggen tegen de in de kennisgeving van PCextreme genoemde datum waarop de tariefswijziging in werking zou treden. De opzegging dient per aangetekende brief te geschieden.
Algemene voorwaarden op PCExtreme:

5.2 PCextreme behoudt zich het recht voor tarieven tussentijds te wijzigen en zal de Klant hiervan dertig (30) dagen van tevoren op de hoogte stellen. Indien de Klant een tariefswijziging niet wenst te accepteren, heeft hij het recht om binnen zeven dagen na de in dit artikel genoemde kennisgeving de Overeenkomst waarop de tariefswijziging betrekking heeft schriftelijk op te zeggen tegen de in de kennisgeving van PCextreme genoemde datum waarop de tariefswijziging in werking zou treden. De opzegging dient per aangetekende brief te geschieden.

Je hoeft er dus in ieder geval niet aan vast te zitten!

[Edit]
Je was me net voor ;)
Maakt niet uit, ben liever niet de enigste die de voorwaarden leest :P
Danny Roelofs schreef op 05.07.2007 11:14
Maakt niet uit, ben liever niet de enigste die de voorwaarden leest :P

Haha, niet dat ik van te voren voorwaarden lees hoor ;)
Ik heb de e-mail nog niet gekregen.

Ik ken de kwaliteit van concurrenten niet zo goed, maarre denk dat ik bij nieuwe webpagina's een andere host overweeg.

Dit soort dingen houd ik niet van:Vanaf 1 Augustus 2007 kunt u vanaf uw website maximaal 60 e-mails per
uur versturen. Indien dit limiet voor u te laag is, dan kunt u dit via
WSCP zelfstandig verhogen tot maximaal 250 e-mail berichten per uur.

Jelmer
Baken schreef op 05.07.2007 11:28
Ik heb de e-mail nog niet gekregen.

Ik ken de kwaliteit van concurrenten niet zo goed, maarre denk dat ik bij nieuwe webpagina's een andere host overweeg.

Dit soort dingen houd ik niet van:Vanaf 1 Augustus 2007 kunt u vanaf uw website maximaal 60 e-mails per
uur versturen. Indien dit limiet voor u te laag is, dan kunt u dit via
WSCP zelfstandig verhogen tot maximaal 250 e-mail berichten per uur.

Jelmer

Snap ik Jelmer... Als een server niet meer als 250 per uur aan kan, is het niet echt een goede server. En als ze gaan zeuren over dat het anders spam lijkt zijn ze helemaal dom bezig... Ze zullen het waarschijnlijk een beperking van clusters noemen?
OMG, 45%? Dat is toch onvoorstelbaar!

Ik weet dat ik geen reclame mag maken, maar als je snel je domein ect online wilt hebben moet je neostrada nemen, m'n domein was in 15 minuten online!

Echt goeie service! En de helpdesk is ook vriendelijk, dat is altijd nog het fijnste. Snelle server btw!
Mijn mening:

Get the hell out of there, dit is echt geen doen, zo ga je niet met je klanten om.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt, nou kan dat komen omdat ik vaak op wat grotere duurdere servers zit met wat minder pubers met een zoveelste crime spelletje waarvoor ze de helpdesk bellen als het niet werkt, want ik vind Arjens redenatie zeer sterk. Maar nog steeds geen doen.
Let even op mensen, het gaat hier om reseller pakketten. En een reseller is ook een bedrijf die horen dus wel tegen een stootje te kunnen.
Webmakerij

De meeste bedrijven zullen niet rekeken op een prijsstijging van 45% en lang niet alle bedrijven zullen meteen de kans hebben om alles netjes te verhuizen dus zetten ze die in feite ook klem.

Reageren