Ik heb een reseller pakket bij Pcextreme. krijg ik een mailtje dat de prijs 45% omhoog gaat !!! ..... want alles wordt toch WAT duurder ! Hallooo, WAT duurder... Kan dat zo maar !?
Bovendien zijn ze ook nog eens ontzettend karig met het aantal megaBytes dat je mag gebruiken ook.
Een andere reseller zoeken ? Ze gaan er natuurlijk vanuit dat je niet zo snel overstapt, zo'n gedoe! Dat lijkt me ook wel ja, of zijn er slimme manieren om al je accounts in 1 keer over te zetten ?
Kan iemand me een goed reseller account aanraden?
@ Danny
Je gaat akkoord met de voorwaarden ja of je het nou leest of niet (de meesten niet) je weet dat de prijs kan veranderen. ( Al worden GB's wel steeds goedkoper he) maar bij zoiets verwacht je niet echt een verhoging, Absoluut geen verhoging van 45%. Ik heb er nog niet van gehoord! en zoals al gezegd ze zijn ook al vrij karig met hun ruimte.
Dus ik vind ''slikken of stikken'' wel een terechte opmerking. Je KAN alleen betalen of weggaan
Ik ga het niet opzoeken (heb even last van googleritis) maar ik meende dat ik enkele maanden geleden had gelezen dat vanwege het feit al dat we ooit moeten naar een IPv6 vanwege de te verwachten tekortkomingen ook synchroon loopt met het te verbruiken dataverkeer wat door de huidige trent van multimedia toepassingen op het internet zodanig de verbindingen belast van de hoofd aders dat deze op korte termijn het niet meer voldoen.
Nu wil ik niet beweren dat pcextreme het daarom doet, het is maar ter info.
En dus ja ik verwacht dat er op een gegeven moment toch een verhoging komt in de prijs voor de dataverkeer. Of ze nu verbindingen extra aanleggen of de techniek aanpassen, iemand moet daar voor betalen.
Alhoewel een goed beleid zoals KPN altijd doorvoert, eerst alles TE duur maken om later goedkoper (gedwongen) goedkoper te worden zal ook heus een tactiek van deze bedrijven die hier in voorzien of onderhouden.
Kortom, wie zal het zeggen wat de reden is maar ik zou toch als ik reseller zou zijn deze verliezen doorberekenen of voor de nieuwe aanmeldingen de nieuwe prijs hanteren. Maar goed een reseller moet je ook pas zijn als je diensten levert waar de klant weinig kennis van heeft.
Maar goed, ik laat het verder hierbij gezien de mening is:
Je bent een rund als je het pcextreme gunt.
Tijd dat ik eens ga beginnen met een hosting bedrijf want ik heb een server die ik amper gebruik op dit moment en 100gb en 250gb dataverkeer wordt niet echt gebruikt.. maar eens een oplossing voor vinden.
@Tommy: Ik heb ook een dedicated server die ik eerst zo'n 5 maanden niet gebruikt heb, toch jammer van dat geld iedere maand maarja.
Reden dat ik hem niet gebruikt heb die eerste paar maanden was omdat ik van plan was hem voor een bepaalde website te gebruiken, maar die website liep (behoorlijk) vertraging op dus ja.
Maar nu gebruik ik de server intussen voor een andere website, en ben bezig hier diverse hostingpakketten op over te zetten, (domeinen verhuizen), dus hij komt toch wel goed van pas.
Zeker als je bedenkt dat ik een stuk of 20 hostingpakketten heb bij verschillende hosters.
Dit soort dingen houd ik niet van:Vanaf 1 Augustus 2007 kunt u vanaf uw website maximaal 60 e-mails per
uur versturen. Indien dit limiet voor u te laag is, dan kunt u dit via
WSCP zelfstandig verhogen tot maximaal 250 e-mail berichten per uur.
Jelmer
Je kan natuurlijk ook gewoon de hele email lezen :)
Als je meer nodig hebt kan je daar gewoon om vragen, met duidelijk reden is dat geen probleem. Je bent heus niet de enige die (soms) 250+ mails per uur verstuurd.
Maar geld de prijsverhoging alleen voor reseller? Ik heb gewoon shared hosting, maar heb nog geen email gehad erover. En zie op de site ook niks erover staan.
Edit: Nog maar even het stukje uit de email quoten:
Indien u een hoger limiet wenst, dan kunt u dit via de support
aanvragen, vermeld hierbij dan wel duidelijk waarom u dit wenst.
Als ze hadden nagedacht, hadden ze all pakketten verhoging gegeven, maar resellers niet, ze weten dat die mensen moeilijk zitten omdat ze eht dan ook weer moeten doorberekenen aan hun klanten.
Ik vind het DOM
En over een eigen ded-server, had ik dat maar, ik moet het doen met gewoon overal sponsoring vragen:(
Als ze hadden nagedacht, hadden ze all pakketten verhoging gegeven, maar resellers niet, ze weten dat die mensen moeilijk zitten omdat ze eht dan ook weer moeten doorberekenen aan hun klanten.
Ik vind het DOM
En over een eigen ded-server, had ik dat maar, ik moet het doen met gewoon overal sponsoring vragen:(
Tja, als je het goed doet hoeft het helemaal niet moeilijk te zijn hoor, kwestie van marketing lijkt me?
Of je doet niet zo lui, en je gaat nu van PHPhulp af en dan ga je werken i.p.v. puhapuhulpen. Dan hoef je niet te bedelen, lijkt me een beter oplossing niet?