Ik volg de tour al vanaf de start. Ik vondt Michael Rasmussen een van de goeden renners. Maar is hij een Klootzak of niet? Ik vindt eerlijk gezegt van niet. Omdat hij gelogen heeft, heeft hij wel zijn ploeg laten stikken ook vindt ik het erg lullig voor Michael Boogerd, omdat het zijn laaste Tour is. Wat vinden jullie er nou van dat hij heeft gedaan met de Tour? Ik vindt het ook een beetje verdacht dat hij het helen jaar Niet goed Race't Maar met de tour is hij ineens de nummer 1 GeleTrui dragen.
Geef me jullie mening over deze actie van Mr, Rasmussen!
Afchaffen sport is imo met een paar vrienden een balletje trappen. Topsport is volgens mij per defenitie geen sport omdat sportiviteit in de topsport vrijwel altijd is uitgesloten. Daarbij kost het veel te veel geld
Dave Bruylandts, tweede in de Ronde van Vlaanderen, en wereldkampioen mountainbiken Filip Meirhaeghe werden bij een controle betrapt op epo. Chris Peers, Jo Planckaert en de Leeuw van Vlaanderen, Johan Museeuw, hebben zware straffen gekregen voor hun aandeel in de dopingzaak rond de veearts Landuyt. En dit weekeinde bleek dat vorig jaar thuis bij drievoudig wereldkampioen veldrijden Mario de Clercq groeihormonen zijn gevonden.
Het grote probleem van topsport is, dat er steeds grotere records en prestaties verwacht worden. Sensatie. Geen 1 renner kan daar aan voldoen zonder doping te gebruiken. Je moet wel anders kom je niet mee. Kijk maar op de NOS site, daar geeft zo'n gast in de Avondetappe ook toe doping gebruikt te hebben....
Ze eisen niet teveel van de wielrenners, de wielrenners willen zelf presteren. Omdat ze denken dat andere wielrenners doping gebruiken, gaan ze zelf ook gebruiken om maar bij te kunnen blijven. Topsport gaat om het geld en om het winnen, en daar hebben sommige/ vele sporters veel voor over. TE VEEL in mijn beeld, winnen is mooi, maar alleen maar mooi als je het echt zelf hebt gedaan.
Ik denk dat er gewoon te veel geld omgaat in de topsport waardoor er vuile spelletjes worden gespeeld. Het moet meer om de eer gaan dan om de miljoenen die er zijn te verdienen. Je moet het doen omdat je er plezier in hebt, niet voor het geld en omdat je het goed kan.