Ik heb vorge week verjaardag feestje gehouden en nou heb ik 400 euro. Eerst wilde ik ipod nano kopen, maar nu is ipod touch er (vanaf 28 sept).
Wat zouden jullie kopen? Ik zou het liefst Ipod Touch nemen, maar het touch screen van iphone gaat heel snel kapot, deze mss ook? Ik heb ultra goeie ervaring met touchscreen (die van iphone was in de vs heel fijn) en m'n telefoon (E900) heeft ook touchscreen, ook ultra fijn.
Maar apple vervangt alle touchscreen meteen van de iphone als ze kapot zijn.
Ik hoop dat jullie wat nuttigs te vertellen hebben aan mij hier over.
Goh, al weer jarig? Dat was half juli ook al het geval... link
Misschien sla ik de plank volkomen mis, maar ik krijg het idee dat je een beetje aan het opscheppen bent. De ene keer heb je een paar monitors teveel en wil je e.e.a. aan elkaar knopen, dan mag je van je ouders weer een geweldige nieuwe pc uitzoeken, dan weer een iPod, dan weer een reisje naar de VS en nu weer een iPod Touch. Ik krijg het idee dat hier iets niet helemaal in de haak zit...
Get a life!
(my 2 cents, heb er niet meer...)
Hoe onthoud jij dat toch allemaal -.-
Maar in dat topic waar jij naar toe verweest zei hij dat hij de 18 jarig was en dat hij gelijk na de vakantie zijn verjaardag zou vieren. Dan kan het toch gewoon zijn dat hij lang op vakantie is geweest als hij naar de vs is geweest is dat niet raar.
Dus hij is niet alweer jarig want hij schrijft alleen dat hij z'n feestje heeft gehouden.
Verder denk ik niet dat dit echt toedraagt aan een goede sfeer op phphulp. Er ontstaan ruzies door en als je iets wil zeggen zou je ook het ook kunnen pm'men. Ik vind het niet heel aardig om iemand op deze manier voor lul te zetten wanneer het neit eens waar hoeft te zijn.
Sorry ben een beetje piss'd vandaag eerste schooldag.
[ontopic]
Ik zou zelf gewoon voor de iPod Thouch gaan, als je iets koopt neem dan iets moois.
[/ontopic]
@Freek: Zoals ik al zei 'Misschien sla ik de plank volkomen mis'. Hiermee laat ik alle ruimte voor welke waarheid dan ook.
Ik geef alleen aan wat ik er van denk. Hiermee wil ik even aangeven dat het weinig bijdraagt aan phphulp.nl om dit soort niet-bestaande (luxe) problemen aan te kaarten. Bedenk ook dat lang niet iedereen het thuis even breed/gemakkelijk heeft en dat iPods en iPhones voor velen onbereikbaar zijn. En wat heeft het voor zin/toegevoegde waarde om hier de patser uit te gaan hangen? Niets, noppes, nada.
Ik zal te oud zijn voor dit soort onzin.
Ps. Het heeft niets te maken met 'niet gunnen', afgunst is mij vreemd.
?
Onbekende gebruiker
06-09-2007 21:53
Ik denk/vind *kuch kuch G-E-E-N Apple kuch kuch*
(ik vrees dat ik maar weer in mijn schuil bunker ga)
Ik zelf zou gaan voor zo'n goedkoop zakradio-tje die je vaak bij de Karwij/Gamma ziet liggen.
Koop een Zune! Software is geweldig, speler is geweldig, scherm is geweldig en het beste van alles; het is geen Apple! (okee, wel Microsoft, maar die maken ook wel eens mooie dingen)