De status van de nieuwe PHPhulp. Er moet nog veel gebeuren maar we zijn er dagelijks hard mee bezig. Het framework was het meeste werk maar dat is nu klaar. We zijn nu module voor module aan het programmeren.
Verder ben ik niet zo'n AJAX expert maar ben me er nu in aan het verdiepen. Er is nu een livesearch voor alles en worden reacties direct gepost, een hele prestatie voor mij. ;)
Vandaag ga ik alles opmaken wat de programmeur heeft geprogged om alles strict te houden. Ik post hier wekelijks wel even wat we gedaan (of niet gedaan) hebben!
dubbeposts niet mogelijk, verwijderen van reacties -> alleen onzichtbaar maken maar wel laten staan in database, bannen alleen als de meerderheid van phphulp team het er mee eens is..
Verjaardagstopics alleen nog voor mensen die kunnen bewijzen dat ze op 29 februari jarig zijn. Dat is namelijk wel bijzonder, slechts 1x in de 4 jaar een echte verjaardag.
?Onbekende gebruiker
01-10-2007 17:29
pgFrank schreef op 01.10.2007 17:22
Verjaardagstopics alleen nog voor mensen die kunnen bewijzen dat ze op 29 februari jarig zijn. Dat is namelijk wel bijzonder, slechts 1x in de 4 jaar een echte verjaardag.
Ik ben op 28 februari jarig, ben ik dan ook speciaal (een: net-niet-schrikkeljaar-geboren-kind) :D
?Onbekende gebruiker
01-10-2007 17:29
pgFrank schreef op 01.10.2007 17:22
Ik ben op 28 februari jarig, ben ik dan ook speciaal (een: net-niet-schrikkeljaar-geboren-kind) :D