Hallo allemaal!

De status van de nieuwe PHPhulp. Er moet nog veel gebeuren maar we zijn er dagelijks hard mee bezig. Het framework was het meeste werk maar dat is nu klaar. We zijn nu module voor module aan het programmeren.

De modules die klaar zijn:
- Nieuws
- Tutorials
- Registreren -> Activeren
- Inloggen / Uitloggen
- Profiel
- Reacties

Verder ben ik niet zo'n AJAX expert maar ben me er nu in aan het verdiepen. Er is nu een livesearch voor alles en worden reacties direct gepost, een hele prestatie voor mij. ;)

Vandaag ga ik alles opmaken wat de programmeur heeft geprogged om alles strict te houden. Ik post hier wekelijks wel even wat we gedaan (of niet gedaan) hebben!
dubbeposts niet mogelijk, verwijderen van reacties -> alleen onzichtbaar maken maar wel laten staan in database, bannen alleen als de meerderheid van phphulp team het er mee eens is..

Of als je ziet dat je perongeluk op het verkeerde moment bumpt even je topic kan zelf deleten..
Verjaardagstopics alleen nog voor mensen die kunnen bewijzen dat ze op 29 februari jarig zijn. Dat is namelijk wel bijzonder, slechts 1x in de 4 jaar een echte verjaardag.
pgFrank schreef op 01.10.2007 17:22
Verjaardagstopics alleen nog voor mensen die kunnen bewijzen dat ze op 29 februari jarig zijn. Dat is namelijk wel bijzonder, slechts 1x in de 4 jaar een echte verjaardag.

Ik ben op 28 februari jarig, ben ik dan ook speciaal (een: net-niet-schrikkeljaar-geboren-kind) :D
pgFrank schreef op 01.10.2007 17:22

Ik ben op 28 februari jarig, ben ik dan ook speciaal (een: net-niet-schrikkeljaar-geboren-kind) :D
wouter schreef op 01.10.2007 17:21
Of als je ziet dat je perongeluk op het verkeerde moment bumpt even je topic kan zelf deleten..

Whahahahhaha. Dan ben je gewoon niet erg snugger (op dat moment).
Wil je speciaal zijn dan? Nou je bent t niet. Helaas.... Goed idee pgFrank, maar dan mag daar ook alleen maar één topic voor zijn.

Hmm wat een toeval precies wanneer ik dat zeg krijg jij het voor elkaar. Prestatie! (hebik wel vaker).
Kalle je bumpt zelf en gamer heeft ook het probleem doe je dan aub niet zo onnozel...
Nu moest het. Dit kon niet in een g-edite versie.

edit:
overigens vind ik dit wel genoeg offtopic geweest op dit topic. Rust!
wouter schreef op 01.10.2007 17:01
wout niet mee eens iedereen zijn vraag moet kunnen opgelost worden..!!

Neeh gewoon een plaatsje..met de jarige..

Een topic met 'Jeej ik ben jarig!!' is ook geen vraag?

Reageren