Hallo,

Ik heb een heel raar probleem: het internet is op één computer in het netwerk (net weer de mijne) heel traag. De andere computers hebben nergens last van. Ik heb al de digitale kabeldinges en de router opnieuw opgestart, de UPT kabeld in een andere plek in de switch gedaan, de verbinding in WIndows verbroken en weer gemaakt, maar niets helpt.
Het licht ook niet aan het algehele internet-gebruik, we zitten niet al boven onze maximumsnelheid. Die is trouwens 4mbps, dus 500 kb/s.

Mvg,
De dieptrieste Jonathan
geen spyware die jouw internetverbinding zit te gebruiken?
Firewall problemen? BTW, ik ben jaloers, ik heb @Sloom en doe het met 160kb/s
Het rare is, dat zelfs interne IP's (de router) via mijn computer kleretraag zijn, maar via de andere pc's niet. Spyware lijkt mij niet, dan zou dat toch bij alle pc's traag moeten worden?
[edit]Zelfs als ik mijn localhost open wordt de zaak traag. Zou Windows kapot (lees: deaud) kunnen zijn?[/edit]
Probeer s op veilige modus met netwerkmogelijkheden, gaat ie dan sneller?
Jonathan, heb even voor je gegoogled, en misschien dat winsock fix (een programmaatje dat eventueel beschadigde registerbestanden met betrekking tot internet repareert) iets voor jou is.
prop netwerkkaarten en of andere netwerk kaarten in andere computer en kijk eens of je dan wel snel internet hebt?

mijn i-net snelheid is 12 mbps^^ of 12000 delen door 8 = 1500 kb/ps
waarom moet iedereen mij ook altijd overtreffen :( en dan ook nog s mebus -_____-.

Toch denk ik dat het aan iets anders dan een winsok ligt.. Ik heb dit ook wel eens gehad, pc opnieuw geinstalleerd en done.
Arjan Schuurman schreef op 11.10.2007 20:43
Firewall problemen? BTW, ik ben jaloers, ik heb @Sloom en doe het met 160kb/s

niet zeiken, ik heb 150 ''p
Tommy schreef op 11.10.2007 21:00
[quote='Arjan Schuurman schreef op 11.10.2007 20:43']Firewall problemen? BTW, ik ben jaloers, ik heb @Sloom en doe het met 160kb/s

niet zeiken, ik heb 150 ''p[/quote]

Das maar 10 minder, dan nog.. daar merk je niets van "p
Ik ga dat winsock fix proberen. Het rare is, als ik via speedtest.nl een test doe, haal ik wel de 500 kb/s. Iemand alvast nog een idee?

Trouwens, met welke knop kreeg je je pc ook weer tijdens het opstarte in veilige modus (dat keuzescherm)? Ik probeerde tijdens het zwart met ESC, F7 en F8 maar dat hielp niet. Iemand een idee?

Reageren