Hallo,

Ik heb een heel raar probleem: het internet is op één computer in het netwerk (net weer de mijne) heel traag. De andere computers hebben nergens last van. Ik heb al de digitale kabeldinges en de router opnieuw opgestart, de UPT kabeld in een andere plek in de switch gedaan, de verbinding in WIndows verbroken en weer gemaakt, maar niets helpt.
Het licht ook niet aan het algehele internet-gebruik, we zitten niet al boven onze maximumsnelheid. Die is trouwens 4mbps, dus 500 kb/s.

Mvg,
De dieptrieste Jonathan
Ik weet het niet, het was (denk ik) (vooral) BitTorrent.
Even ter verduidelijking, als jij download met torrents dat betekent dus dat andere ook weer van jou "leechen/seeden". Met bijvoorbeeld nieuwsgroepen heb ik nergens last van, haal altijd 10Mbit(1,2 MB/s).
Robert schreef op 11.10.2007 22:06
@Jason de Ridder: Dit is toch koffiehoek?

Inderdaad, hij heeft hulp nodig, daar vraagt hij om, bovendien heeft hij verder weinig gereageerd in zijn wiskunde topic..
bittorrent suxx...

Kijk eens op http://www.binaries4all.nl/ en leer hoe je via nieuwsgroepen kan downloaden! Hiermee benut je ALTIJD je VOLLEDIGE snelheid... :)

edit:
Ik zit zelf ook 25% boven mijn max. snelheid (plusminus 1,80 MB/sec)
Caiway Ultra :)
Tommy schreef op 11.10.2007 21:00
[quote='Arjan Schuurman schreef op 11.10.2007 20:43']Firewall problemen? BTW, ik ben jaloers, ik heb @Sloom en doe het met 160kb/s

niet zeiken, ik heb 150 ''p[/quote]

jullie moeten geen van beide zeiken.. ik doe met max 50kb/s

Reageren