Hallo,

Ik heb een heel raar probleem: het internet is op één computer in het netwerk (net weer de mijne) heel traag. De andere computers hebben nergens last van. Ik heb al de digitale kabeldinges en de router opnieuw opgestart, de UPT kabeld in een andere plek in de switch gedaan, de verbinding in WIndows verbroken en weer gemaakt, maar niets helpt.
Het licht ook niet aan het algehele internet-gebruik, we zitten niet al boven onze maximumsnelheid. Die is trouwens 4mbps, dus 500 kb/s.

Mvg,
De dieptrieste Jonathan
Ja, is dat echt zo?
nieuwsgroepen snap ik geen zak van, die gaan altijd met 160 kb/s.. hier, en dan is het netwerk maar heeeel klein beetje traag

dan heb ik bij mta max een ping van 200 bij torrents is dat min(of max) 9999
Toen we uTorrent gingen gebruiken konden we weer normaal Internetten.

Om de 5 min had je last van Bittorrent.

Mijn ervaring hoor...
Ah, die download in Firefox lag aan een trage server.
torrent programma's geven vaak nooit de goede up- en down waarde aan.. ik had/heb het ook hoor... download met 500 kb/ps up 100 kb/ps van 160 kb/ps en gelijk kan niemand anders meer in huis fatsoenlijk i-netten..
even: welk P2P programma raden jullie aan? Azureus slurpt erg veel geheugen/CPU, BitTorent dus veel netwerkverkeer, moet ik voortaan uTorrent gebruiken? Wat adviseren jullie?
gebruik zelf vuze.. = azureus.. op een 517 Mhz computer met 392 mb ram geheugen.. bittorrent weet ik niet en uTorrent slurpt niet veel van je processor en geheugen geloof ik..

[edit]Word dit ook weer een topic van 30 pagina's lang? xD[/edit]
Jonathan,

Ik zie nu in heel korte tijd al twee topic die niet over PHP gaan. Kan je dit forum niet voor al je wissewasjes gebruiken?
Tnx!
Oké, sorry :$

Voor het idee Maar ik had ook nog een serieuze vraag, hierzo ;-)
@Jason de Ridder: Dit is toch koffiehoek?

@Jonathan: heeft die winsock fix al geholpen? Want toen ik een vergelijkbaar probleem had was dat de oplossing

Reageren