Hallo,

Ik heb een heel raar probleem: het internet is op één computer in het netwerk (net weer de mijne) heel traag. De andere computers hebben nergens last van. Ik heb al de digitale kabeldinges en de router opnieuw opgestart, de UPT kabeld in een andere plek in de switch gedaan, de verbinding in WIndows verbroken en weer gemaakt, maar niets helpt.
Het licht ook niet aan het algehele internet-gebruik, we zitten niet al boven onze maximumsnelheid. Die is trouwens 4mbps, dus 500 kb/s.

Mvg,
De dieptrieste Jonathan
Heb je Bittorrent?

edit:

F10???
ja, staat uit..

en bittorrent maakt het hele netwerk sloom
Zet die p2p clients eens uit
speedtest.nl geeft geen goede resultaten... bij mij geeft ie 800 kb/ps aan... met nieuwsgroepen zit altijd op de 1300 kb/ps en met torrents al snel rond 900...

heb verlies hè... 200 kb/ps! ach 1300 kb/ps is ook lekker:)
Ja, ik heb Bittorrent en Azureus draaien, maar dia hebben allebei samen niet meer dan 20 kb/s up en 20 kb/s down. Ik kan het wel even proberen, maar het hele netwerk moet er toch traag van worden?
wtf, hoe hale mensen dat? ik ben bij torrents nog nooit boven de 15 uit gekomen :S (ja alle poorten staan goed kopen enzo)

en bij 400 bytes/s is het netwerk al compleet er uit..
ik heb internet plusbellen
Hahaha, als het meezit heb ik bij een torrent 500 kb/s, maar dat heb ik bijna nooit.

Over het probleem: de piek ligt hoger nu de p2p's uitstaan (met piek bedoel ik de snelheid van de eerste halve seconde bij een nieuwe request, die ligt altijd ver boven je standaard kb/s). Daardoor zijn webpagina's nu weer snel, alleen een download in FIrefox komt niet boven de 70-80 kb/s uit, nu zelfs maar 35 kb/s.
met gelukt, als ik trailers download (via een omweg) van de rockstar games server haal ik 1500 mb per seconde (duurt ook minder dan 0,0000000000001 sec om te downloaden dan xD)
Ook al doet Bittorrent bijna niks dat rot programma propt gewoon je netwerk kabeltje vol..

Reageren