Hallo,

Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee:
Random Tekst
Online check IP
Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.

Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.

Mvg,
Jonathan
Het duurd vaak ook zeer lang voordat een administrator zin heeft om zulke nutteloze scripts en tutorials te verwijderen..

Wie stemt er voor om PHPhulp over te kopen?!?!

[edit]Er zijn hier trouwens al vaker suggesties voor geweest..[/edit]
Alleen Bas kan verwijderen, dat duurt idd lang.

PHPhulp kopen? Eerder faillisement aanvragen :P
:P over kopen heeft weinig nut denk ik,

Je moet alleen de admins van de site laten keuren, en dan niet dat de 'wat gevorderde' phpers gelijk kunnen plaatsen, want deze moeten ook eenmaal gekeurd worden ;)...
Nee administrators ( er zijn er meerdere ) kunnen scripts en tutorials verwijderen.. zij Jan Koehoorn nog tegen op uitje zaterdag.. of hij had teveel bier op?
@mebus: Inderdaad.
@mebus & PHPerik: We gaan bieden. Wie zet 't op eBay?
@Bart Tuma: Inderdaad, eerst keuren, dan zelf script kunnen toevoegen.
@mebus: Oh, oke.
@mebus
Alleen Bas kan het
mebus schreef op 05.11.2007 21:30
Het duurd duurt vaak ook zeer lang voordat een administrator zin heeft om zulke nutteloze scripts en tutorials te verwijderen..

Hier ben ik het inderdaad mee eens.

Waarom niet zoiets, dat wanneer het script heel veel negatieve reacties krijgt (bijvoorbeeld er zijn heel veel: Voegt niets toe of heel veel: Doet niet waar het voor bedoeld is.) dat het dan in quarantaine wordt gezet en dus ook uit de lijst wordt verwijderd. Moderators of administrators hebben dan genoeg tijd om het uiteindelijke oordeel te geven om het bijvoorbeeld terug te zetten of definitief te verwijderen.

[edit]Zo hebben de leden van dit forum toch nog invloed op de beoordeling van de tutorials en scripts.[/edit]
We gaan gewoon met z'n allen naar Bas z'n ehmmm huis? en gaan dan met fakkels spandoeken en graffiti enz enz lekker voor z'n hmmm huis staan? xD
@Gamer, inderdaad eigenlijk heeft dat meld Systeempje eigenlijk ook niet veel nut denk.. Zorgt alleen maar voor overbodige records in Bas zijn database xD
@PHPerik: Oké, ook goed :P
@GaMer13: Inderdaad ook een goed idee. En de stem van 'goede leden' telt dan zwaarder dan een newbie.
@mebus: Vandaag of morgen heb jij een ban te pakken ;-)
@mebus: Alweer inderdaad xD Ennuh mebus, lees dit eens door:
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.
Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

Reageren