Hallo,

Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee:
Random Tekst
Online check IP
Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.

Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.

Mvg,
Jonathan
@Jonathan,, ik hoop het eigenlijk wel..

Begin m'n eigen PHP hulp website wel^^

Heb al een domein zo xD
@jona'tje ik had geen zin om berichten te editten.. moet bas het me maar makkelijker maken.. xD
mod-edit:

Bumpen

Twee of meer keer achter elkaar in je eigen topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen".
Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan.
Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten.
Gebruik het knopje om je tekst aan te passen indien nodig.

Inderdaad ook een goed idee. En de stem van 'goede leden' telt dan zwaarder dan een newbie.
Dan zou jouw stem zeker ook zwaar tellen? Ik kijk wel uit.

PHPerik for president
- Ik garandeer een leven voor iedere nerd
- Ik garandeer veel actie en sensatie
- Ik garandeer dat alle cash eerlijk wordt verdeeld
Jonathan schreef op 05.11.2007 21:37
@GaMer13: Inderdaad ook een goed idee. En de stem van 'goede leden' telt dan zwaarder dan een newbie.

Bijvoorbeeld, maarja, waar moet je de lijn trekken tussen 'goede leden' en 'slechte leden'? Post count? Respect-rating? Aantal 'overall' reacties? (Ik zou uit gaan van een respect meter, dat mensen kunnen klikken op een 'thumb up' of een 'thumb down', maar dit is ook 'kwaadaardig' te beïnvloeden.)
@ Mebus: dat zijn twee bumps in 1 topic terwijl je over de 2000 posts zit.
1 × 2 × 3 × 4 × 5 × 6

Op zo een manier gaat m'n post count nu steigen^^

[edit]Doet normaal^^[/edit]
En het aantal waarschuwingen van mods en admins. Momenteel sta je op twee. Drie is een ban.
@mebus: xD

@mebus: Toch maar doorlezen:
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.
Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

@PHPerik:
Uhm, zoiets had ik in gedachte:
- Jonathan: 10x
- PHPerik, Bas Kreleger, Jan Koehoorn, SanThe, pgFrank: 2x
- De rest: 1x
En over jouw presidentschap: is dat inclusief gratis glasvezel voor iedere nerd? Want dan heb je wel heel wat stemmers :D Mij bijvoorbeeld :P

@GaMer13:
Ik denk dat je gewoon begint met 0 punten, mensen kunnen op je stemmen voor zeg 0,1 erbij of 0,1 eraf, als je een kutscript of een kuttutorial post -1, admins kunnen je een -1 geven, per bericht waarin je zeikt -0,3 eraf. Of zonder dat leden kunnen stemmen.

@Jan Koehoorn:
Waarom heb je altijd gelijk?

@mebus:
Yeah, right :S

@Jan Koehoorn:
Yes, eindelijk :D

[edit]mebus meldt net dat hij een blikje Energy Drink op heeft, ik moest het even zeggen.[/edit]
@jona.. Dankje..
@jan.. Ik wil wel een PM hoor!
@mezelf,, mebus post iets nuttigs!

Hmmmm maar wie kunnen ook gewoon soortgelijk systeem maken als dat op tweakers? dat carma systeem ofzo?
@mebus, Wanneer ga je weer naar je vriendin?, of heb je last van een chronisch seks-tekort??
@de rest,
Ik stem voor PHPErik (is t alleen al omdat hij teveel gebruikt)

Reageren