Hallo,

Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee:
Random Tekst
Online check IP
Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.

Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.

Mvg,
Jonathan
PHPerik schreef op 05.11.2007 21:40
PHPerik for president
- Ik garandeer een leven voor iedere nerd
- Ik garandeer veel actie en sensatie
- Ik garandeer dat alle cash eerlijk wordt verdeeld

Op de voorwaarde dat we dan vaker uitgaan :).
je weet hoeveel hij per uur verdiend hea,, en aangezien hij belooft dat erlijk te gaan verdelen, kunnen we wel iets vaker uitgaan ja =D
Op de voorwaarde dat we dan vaker uitgaan :).
Lijkt me een strak plan. Arjan met wat biertjes wordt toch een gruwelijke player opeens, je hebt me verbaasd. Ik kan er nog wat van leren.
@nico,, is vrijzel xD

Wanneer gaan we weer? Dan zet ik het in m'n agenda^^
maar dan zonder joints erik
Arjan vond het echt leuk. Whahahahaha ja de volgende keer wel wat later starten, dan zal ik mijn echte praatjes even te voorschijn toveren. En niet om het half uur een ander café. Dankkkkkkk

edit:
het wordt tijd voor een nieuwe phphulp. Ohja die zou ook komen eind van de zomer. Mmm jammer tis pas net herfst. Nog 3,5 seizoen wachten. Ohnee was zomer 2007? Nou, ik snap er niks meer van.
mischien word t wel zomer 3007 (nee geen type fout)
nico schreef op 06.11.2007 07:06
mischien word t wel zomer 3007 (nee geen type fout)

@nico,,

Dan ben ik een miereneter en is wes een mier^^
PHPerik schreef op 05.11.2007 21:40
Inderdaad ook een goed idee. En de stem van 'goede leden' telt dan zwaarder dan een newbie.
Dan zou jouw stem zeker ook zwaar tellen? Ik kijk wel uit.

PHPerik for president
- Ik garandeer een leven voor iedere nerd
- Ik garandeer veel actie en sensatie
- Ik garandeer dat alle cash eerlijk wordt verdeeld

Ik stem tegen U_U
Dat zou jou veel te veel macht geven, en dan word je eng :-P

Btw, Jonadingpersoon, je moet echt iets minder 'mod-achterig' gaan doen. Is heel irritant.
PHPerik schreef op 05.11.2007 21:31
Alleen Bas kan verwijderen, dat duurt idd lang.

PHPhulp kopen? Eerder faillisement aanvragen :P

bas doet oneerlijk, jan wel rechte geven en jou niet en dan zeggen dat dat normaal is dat alleen hij dat kan.. nou even topic verder lezen

Reageren